استاندار هرمزگان در شورای اداری بخش جغین:

بخش جغین پتانسیل لازم برای داشتن شهر و تاسیس شهرداری را دارد/تلاش برای احداث شهرک کشاورزی

۱۳۹۴/۱۰/۱۹ - ۰۷:۳۶:۲۸
کد خبر: ۳۵۸۵۸۶
بخش جغین پتانسیل لازم برای داشتن شهر و تاسیس شهرداری را دارد/تلاش برای احداث شهرک کشاورزی
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: در بخش جغین پتانسیل لازم برای ایجاد شهر وجود دارد و تلاش می کنیم در تقسیمات کشوری در بخش جغین شهر ایجاد و شهرداری مستقر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در نشست شورای اداری بخش جغین شهرستان رودان، عنوان کرد: برای بررسی و رصد مشکلات موجود در این بخش حضور یافتیم و تلاش خواهد شد در جهت رفع مشکلات گام محکمی برای رسیدن به نتیجه مطلوب برداشته شود.

وی ادامه داد: در بخش جغین پتانسیل لازم برای ایجاد شهر وجود دارد و تلاش می کنیم در تقسیمات کشوری در بخش جغین شهر ایجاد و شهرداری مستقر شود.

استاندار هرمزگان افزود: اهالی بخش جغین باید از امکانات کافی در این منطقه برخوردار باشند و این موضوع جزء برنامه های مهم قرار خواهد گرفت و با توجه پتانسیل های بالای این بخش برای ارتقاء و بهبود وضعیت آن نیاز است در این بخش شهرداری تاسیس شود.

جادری از پیگیری جهت احداث بوستان اختصاصی بانوان در این بخش خبر داد و بیان داشت: در تلاش هستیم تا بوستان تدبیر و امید مخصوص بانوان سال آینده در بخش جغین احداث شود.

وی با بیان اینکه مهمترین اقدام دهیاری های این بخش برای ارتقاء و بهبود وضعیت باید تاسیس تعاونی دهیاری ها در سطح بخش و انجام فعالیت های ویژه و درآمدزا باشد، تصریح کرد: باید در جهت جلب رضایتمندی و اعتماد مردم با بالابردن توان اقتصادی آنها گام برداشت.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در بخش جغین در زمینه کشاورزی پتانسیل خوبی وجود دارد و تلاش خواهد شد، در این منطقه یک شهرک کشاورزی جهت رونق کشاورزی این بخش احداث شود.

جادری اضافه کرد: وجود اعتبارات لازم به معنای بی نیازی از مردم نیست و با توجه به محدود بودن امکانات دولت و اینکه امکانات و توان و سرمایه مردمی نامحدود است، مردم می توانند سرمایه گذاری و همکاری را در امور مختلف داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز