اجرای برنامه ایمنسازی خانه به خانه فلج اطفال در شهرستان بندرعباس

۱۳۹۴/۱۰/۲۰ - ۰۹:۱۸:۰۹
کد خبر: ۳۵۹۱۵۴
اجرای برنامه ایمنسازی خانه به خانه فلج اطفال در شهرستان بندرعباس
جلسه برنامه ریزی و هماهنگی اجرای طرح ایمنسازی تکمیلی خانه به خانه فلج اطفال در شهرستان بندرعباس برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی اجرای طرح ایمنسازی تکمیلی خانه به خانه  فلج اطفال در دفتر مدیریت مرکز  و به ریاست عبدالجبار ذاکری  و با حضور معاونین اداری و بهداشتی و مسئولین واحدهای ستادی برگزار شد .

عبد الجبار ذاکری در خصوص نحوه اجرای طرح گفت: امروزه حفظ و ارتقاء سلامت از مهمترین چالشهای جوامع بشری است در این راستا واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال از ارکان حفظ سلامت جامعه می باشد لذا مثل سالیان گذشته و با هدف ریشه کنی فلج اطفال برنامه واکسیناسیون تکمیلی خانه به خانه فلج اطفال اجرا می گردد.

وی افزود: کلیه  کودکان زیر پنج سال  متولدین 26 دیماه 1389 به بعد طی دو مرحله و با فاصله یک ماه مرحله اول از 26 لغایت 29 دی ماه و مرحله دوم 24 لغایت 27 بهمن ماه سال جاری و خوراندن  دو قطره واکسن خوراکی فلج اطفال ، کار ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال اجرایی خواهد شد.

فخار مسئول بیماریهای شهرستان بندرعباس گفت:در این عملیات با مشارکت 441تیم عملیاتی 2 نفره به مدت4 روز ماموران طرح که پرسنل بهداشتی درمانی و رابطان بهداشتی هستند با مراجعه مستقیم به درب منازل در شهر و روستا ( خانه های بهداشت و تیم سیار) ،تعداد 176202 خانوار با جمعیت هدف کودکان زیر 5 سال به تعداد 76000 نفر واکسینه خواهند شد .

وی خواستار همکاری و مساعدت همه آحاد جامعه در اجرای این طرح با رابطان بهداشتی مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز