با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود

جدال هیجان انگیز آفرود سواران کشور در پیست طبیعی سافاری قشم

۱۳۹۴/۱۰/۲۱ - ۱۰:۴۰:۰۵
کد خبر: ۳۵۹۷۴۰
جدال هیجان انگیز آفرود سواران کشور در پیست طبیعی سافاری قشم
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: آفرود سواران کشور روز پنجشنبه جدال هیجان انگیزی را در بزرگترین پیست طبیعی سافاری کشور در قشم به نمایش می گذارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مسعود کرباسچی افزود: پیست طبیعی سافاری قشم در زمینی به مساحت 332 هکتار با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به طور رسمی افتتاح می شود.

وی با اعلام اینکه همه ایرانیان می توانند از پیست سافاری قشم استفاده کنند، گفت: بطورحتم نوروز امسال شاهد شور و هیجان آفرود سواران کشور در سفر به جزیره قشم خواهیم بود.

به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، هفتمین دوره مسابقات آفرود در قشم با حضور ورزشکارانی از استان های تهران، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، کرمان، قزوین، همدان، البرز، هرمزگان و جزیره قشم برگزار می شود.

وی گفت: پیست شترسواری و اسب دوانی روستای گورزین قشم نیز با هدف تقویت حوزه گردشگری این جزیره تا پایان امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

کرباسچی با اعلام اینکه بزرگترین پیست سافاری کشور با هدف برگزاری مسابقات اتومبیلرانی، ورزش های هوانوردی و موتورسورای در قشم آماده شده است، گفت: برگزاری مسابقات آفرود، شترسواری و اسب دوانی در سطح کشوری، منطقه ای و بین المللی موجب افزایش سفرها و تقویت حوزه اقتصادی در منطقه آزاد قشم می شود.

بنا به این گزارش، استقبال پرشور مردم هرمزگان و استان های همجوار از برگزاری مسابقات هیجان انگیز آفرود در قشم موجب شد تا حمید رضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد از ابتدای تصدی این سمت در اسفند ماه سال گذشته توجه ویژه ای به توسعه این ورزش داشته باشد.

هفتمین دوره مسابقات آفرود روز پنجشنبه 24 دی ماه جاری با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و جمعی از مسئولان و مردم علاقمند به این ورزش از ساعت 9 صبح در پیست سافاری در انتهای اتوبان سیستان شهر قشم برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز