دیدار دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان با جادری استاندار هرمزگان

۱۳۹۴/۱۰/۲۲ - ۰۸:۱۲:۵۱
کد خبر: ۳۶۰۰۶۱
دیدار دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان با جادری استاندار هرمزگان
غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان در محل استانداری هرمزگان با جادری استاندار هرمزگان دیدار نمود .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان گزارشی از سفر اخیر مقام عالی وزارت گودرزی و معاونین وزیر به استان هرمزگان و نتایج ارزنده این سفر به استحضار استاندار و ریاست شورای عالی ورزش استان رساند و از استاندار خواست با توجه به تنگنها و مشکلات مالی ورزش استان و تصویب قانون مبنی بر یک درصد کمک به امر ورزش که 40 در صد آن جهت ورزش همان دستگاه و30 در صد جهت ورزش دانش آموزی و 30 درصد جهت اداره کل ورزش و جوانان می باشد در خواست نمود که استاندار دستور دهند که مدیران کل دستگا های اجرایی از این قانون استقبال نمایند و همکاری لازم درجهت توسعه ورزش استان و رفع تنگنها های مالی هیتهای و باشگا ههای ورزشی به عمل آورند .

متولی ورزش استان همچنین پیرامون مسایل و مشکلات باشگاههای آلومینیوم و آذرخش و سایر تیمهای شرکت کننده در لیگ کشوری مطالبی بیان نمود و خواستار ارائه راهکارهای کمک به رفع این مشکلات گردید .

جادری استاندار هرمزگان ضمن تشکر از فعالیتهای اداره کل ورزش و جوانان استان عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان را بسیار رضایت بخش و قابل تقدیر دانست و از زحمات متولی ورزش استان و همکاران ایشان تشکر قدردانی کرد .

وی قول داد که به هر طریق ممکن در مورد وصول یک در صد کمک به ورزش استان اقدام نماید و ورزش را مناسب ترین و با ارزش ترین مسئله در جهت سالم سازی جامعه و پر کردن اوقات فراغت مردم دانست و باید همه به امر ورزش کمک نمایند .

متولی ورزش استان همچنین پس از این دیدار با صالح دریانورد ریس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به طورجداگانه دیدار نمود و از ایشان در خواست نمود که اعتبارات بیشتری به امر ورزش و کمک به هیتهای ورزشی و باشگاههای ورزشی استان اختصاص دهند زیرا تنگناها و مشکلات ورزشی بسیار زیاد و نیازبه حمایت مسولین استان دارد .

دریانورد از کارشناسان این سازمان خواست که راهکارهای لازم جهت کمک به زیر ساختهای ورزشی را آماده نمایند تا در جلسه آینده کمیته برنامه ریزی اقدام گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز