مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان:

خانواده های شهدا مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند

۱۳۹۴/۱۰/۲۴ - ۰۷:۴۷:۳۹
کد خبر: ۳۶۰۹۶۴
خانواده های شهدا مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: شهدا، ایثارگران و خانواده های معزز آنها مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند و بهترین الگو برای جامعه محسوب می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، زهرا یعقوب نژاد در دیدار با خانواده شهید حسن حسینی وفایی که با حضور جمعی از کارکنان دفتر امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان انجام شد، عنوان کرد: شهیدان اعتبار این نظام و ممکلت هستند و همسر هر شهید پشتوانه هر شهید است.

وی با اشاره به نقش همسران شهیدان در تربیت فرزندان شهدا، افزود: همسران شهدا در نبود پدر، فرزندان خود را به نحو احسن تربیت کرده اند که این خود شاهدی بر فداکاری و ایثار و گذشت همسران شهداست.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان با بیان اینکه صبر و استقامت خانواده های شهدا از درگاه الهی است، تصریح کرد: شهادت یکی از راه های رسیدن به رضایت الهی و بهشت جاویدان خداوند متعال است و شهدا، ایثارگران و خانواده های معزز آنها مایه افتخار و سربلندی ایران اسلامی هستند و بهترین الگو برای جامعه محسوب می شوند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در پایان این دیدار با ارائه لوح تقدیر و هدایایی به خانواده شهید حسن حسینی وفایی یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز