محمد داشی جان شهردار میناب:

کمیته سرمایه گذاری شهر میناب تشکیل خواهد شد

۱۳۹۴/۱۰/۲۶ - ۰۹:۳۸:۰۳
کد خبر: ۳۶۱۵۳۷
کمیته سرمایه گذاری شهر میناب تشکیل خواهد شد
محمد داشی جان شهردار میناب گفت: رویکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر میناب توسعه شهری با سرمایه گذاری مشترک با بخش خصوصی می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد داشی جان شهردار میناب با بیان اینکه بزودی شاهد شروع بکار کمیته سرمایه گذاری و توسعه شهر میناب خواهیم بود ابراز امیدواری کرد در دوره جدید مدیریت شهری میناب شاهد توسعه و رونق اقتصادی شهری با منابع مالی پایدار ناشی از سرمایه گذاری بخش خصوصی و شهرداری باشیم.

شهردار میناب عضویت کارشناسان متخصص و سرمایه گذاران بخش خصوصی را از ویزگی های بارز کمیته سرمایه گذاری و توسعه شهر میناب عنوان داشت و حضور این کارشناسان حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری و سرمایه گذاران بخش خصوصی را ظرفیتی خوب برای رونق اقتصادی شهر دانست.

محمد داشی جان  استقرار نظام یکپارچه و سامان یافته امور سرمایه گذاری و مشارکت،فراهم آوردن زمینه و بستر مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی در امور مربوط به شهرداری و اشاعه فرهنگ مشارکت در توسعه شهر و فرهنگ شهرنشینی و تلاش در جهت افزایش ضریب اطمینان و امنیت برای سرمایه گذاران و جذب سرمایه های مردمی را از اهداف کمیته توسعه و سرمایه گذاری شهر میناب دانست که در راستای هدف دستیابی به توسعه و کسب درآمد پایدار برای مجموعه شهری می باشد.

وی تدوین دستور العمل اجرایی با رویکرد توجه به شاخصه های اقتصاد شهری میناب را یکی از مهمترین برنامه های کمیته توسعه و سرمایه گذاری شهر میناب عنوان کرد و گفت فرایند رشد و توسعه در هر منطقه نیاز یه برنامه های بلند مدت دارد   و بدون برنامه ریزی مدون و مصوب ، دستیابی به اهداف امکان پذیر نخواهد بود.

شهردار میناب اضافه کرد: با توجه به پتانسیل و سرمایه های انسانی در شهر می توان با کمترین هزینه سرمایه گذاری نماییم و توسعه و پیشرفت در گرو همدلی، هم اندیشی و هم افزایی بین مدیران و سرمایه گذاران به وجود می آید.

داش جان در ادامه خاطر نشان ساخت  کمیته توسعه و سرمایه گذاری نقش تعیین کننده ای در بخشهای مختلف را ایفا می کند که با تدوین و ارائه بسته های متنوع سرمایه گذاری روند حضور سرمایه گذاری در شهر میناب را تسهیل خواهد کرد.

مدیر مجموعه مدیریت شهری جایگاه کمیته مذکور در اصلاح زیر ساختهای شهر بسیار حائز اهمیت  دانست توجه به ایجاد و زیرساختهای شهری را یکی از مهمترین اولویت های کمیته مذکور دانست.

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی زمینه ایجاد ایدهای نو  را در رشد و توسعه شهر با سرمایه گذاری مناسب  فراهم می کند و شرایط بهتری را برای جذب سرمایه گذاری در شهر میناب را فراهم خواهد آورد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز