استاندار هرمزگان؛

سازمان تأمین اجتماعی به پناهگاه بیمه شدگان و مستمری بگیران تبدیل شده است

۱۳۹۴/۱۰/۲۷ - ۰۷:۴۵:۱۸
کد خبر: ۳۶۱۹۶۵
سازمان تأمین اجتماعی به پناهگاه بیمه شدگان و مستمری بگیران تبدیل شده است
استاندار هرمزگان گفت: خوشبختانه سازمان تأمین اجتماعی در دو سال اخیر و در دولت تدبیر و امید به پناهگاه بیمه شدگان و مستمری بگیران تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در جمع مدیران تأمین اجتماعی با اعلام این مطلب اضافه کرد: سازمان تأمین اجتماعی در دوره مدیریت نوربخش تطهیر شده و مانند دوره گذشته حیاط خلوت عده ای نیست.

وی افزود: خداوند در آیات قرآن کریم بر عزت و کرامت انسان تأکید فرموده است و ما همه باید برای این نکته اعتقاد پیدا کنیم که هم ما هدف والایی داریم و برای رسیدن به کرامت انسانی در همه حوزه ها و در کنار آن باید به معیشت افراد نیز تلاش کنیم.

استاندار هرمزگان ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی توانسته است در مسیر ایجاد و افزایش امنیت اجتماعی و توسعه گام بردارد.

وی با اشاره به شکل گیری بیمه ها در دنیا و نقش آن توسعه کشورها تصریح کرد: دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی با بیمه ها دنبال شد و تأثیر بیمه ها در نوسازی جامعه و رشد اقتصادی و بهبود مناسبت اجتماعی بدیهی است.

جادری اضافه کرد: با روندی که سازمان تأمین اجتماعی در پیش گرفته است و با رویکرد دولت تدبیر و امید نقش منفی این سازمان در دولت گذشته امروز به نقش مثبت و سازنده و قابل اطمینان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی سازمان تأمین اجتماعی علاوه بر حوزه اقتصاد در حوزه آرامش و امنیت اجتماعی کشور نیز بسیار تاثیر گذار است، افزود: نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش این سازمان هستند و همواره به این سازمان اطمینان دارند که از خدماتش بهره مند شوند.

وی در پایان گفت: از وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی که شخص انقلابی، مؤمن و متواضح است و تیم ایشان سپاسگزارم که با وجود این عزیزان ، چرخ اقتصاد به خوبی می چرخد و نتایج فعالیت این عزیزان به خوبی قابل مشاهده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز