استاندار هرمزگان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان:

رفع تحریم ها می تواند سکوی پرتابی برای پیشرفت هرمزگان و حرکت رو به جلوی این استان باشد

۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۰۷:۵۴:۴۲
کد خبر: ۳۶۲۴۰۱
رفع تحریم ها می تواند سکوی پرتابی برای پیشرفت هرمزگان و حرکت رو به جلوی این استان باشد
استاندار هرمزگان گفت: همه باید تلاش کنیم تا رفع تحریم ها، سکوی پرتابی برای پیشرفت هرمزگان و حرکت رو به جلوی این استان باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان با تبریک موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام و رفع تحریم های ظالمانه، عنوان کرد: رفع تحریم ها با صبر و مقاومت ملت شریف ایران و تدبیری که به کار گرفته شد و هنر دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران محقق شد.

وی ادامه داد: امیدواریم برای دوران پس از برجام و لغو تحریم ها نیز با تدبیر و درایت و با برنامه به پیش برویم و برای رشد و توسعه کشور و جبران عقب ماندگی ها به خصوص در استان هرمزگان گام های اساسی برداریم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه باید در هرمزگان به عنوان دروازه اقتصاد کشور با توجه به لغو تحریم ها خود را آماده کنیم، افزود: در این دوران سرمایه گذاران بسیاری به کشور خواهند آمد و با تدابیری بیندیشیم تا حداکثر بهره مندی را از سرمایه گذاری بخش داخلی و خارجی در هرمزگان داشته باشیم.

جادری تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم تا رفع تحریم ها، سکوی پرتابی برای پیشرفت هرمزگان و حرکت رو به جلوی این استان باشد.

وی با بیان اینکه استان هرمزگان در زمینه های کشتی سازی و بنادر، مناطق ویژه، شهرک های صنعتی و شیلات و گردشگری ظرفیت های خوبی دارد، تصریح کرد: باید با نگرش و برنامه جدید خود را آماده کنیم تا بیشترین بهره را از رفع تحریم ها ببریم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در این راستا دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری در هرمزگان نیز برگزار می شود و باید تلاش کنیم تا از این همایش نتایج ملموسی داشته باشیم.

جادری اظهار داشت: شرایط و امکانات مناسب و زیرساخت ها برای سرمایه گذاری در هرمزگان باید فراهم شود.

نظر شما