فرماندار رودان در شورای اداری شهرستان:

مدیران ادارات با تلاش و قانونمداری موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنند/ بزودی آثار فرجام برجام نمایان خواهد شد.

۱۳۹۴/۱۰/۲۸ - ۰۸:۲۵:۳۱
کد خبر: ۳۶۲۴۱۵
مدیران ادارات با تلاش و قانونمداری موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنند/ بزودی آثار فرجام برجام نمایان خواهد شد.
فرماندار رودان گفت: مدیران و مسئولان ادارات تمام تلاش خود را بکار گیرند تا با فعالیت مناسب و قانونمداری موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کنند و به ارائه آمار غیر واقعی پرداخته نشود تا اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی پایدار باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در رودان، احمد محمودی فرماندار رودان در شورای اداری شهرستان؛ به سرانجام رسیدن برجام را توسط دولتمردان جمهوری اسلامی ایران را امری مهم و سرنوشت ساز در زندگی و آینده جامعه دانست و این موفقست بزرگ را دست آوری غنی دانست و عنوان کرد قطعا بزودی شاهد آثار آن در جامعه خواهیم بود.

فرماندار رودان خطاب به مدیران ادارات گفت: دستگاههای اجرائی به مقوله فرهنگ و حضور و فعالیت در امورات فرهنگی از جمله در بخش نماز و نماز جمعه نگاه ویژه ای داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اهمیت دو انتخابات پیش رو ،مهمترین سیاست حال حاضر را بنا به فرموده مقام معظم رهبری حضور پرشور در انتخابات عنوان کرد ، و با بیان بخش دیگری از بیانات رهبر معظم انقلاب که فرموده اند ؛هر کس حتی اگر نظام و رهبری را هم قبول ندارد در انتخابات شرکت کند، آنرا نشان از اهمیت بسیار بالای انتخابات و مصداق کوبیدن مشت محکمی بر دهان استکبار تلقی کرد.

احمد محمودی افزود: گام اول در راستای مشارکت حداکثری حضور پرشور کاندیدای متعدد جهت اعلام کاندیداتوری خود بود و گام سوم آن عمل مسئولین به قانون و اجرای انتخاباتی قانونمند است و آنچه که در مابین از اهمیت بالایی برخوردار است ؛ جلب اعتماد مردمی و حفظ بی طرفی در قالب عدم استفاده از امکانات ،ظرفیتهاو نگاهها به سمت خاصی در همه زمینه ها است.

محمودی خاطر نشان کرد : مدیران بطور مستمر در جهت کاهش مشکلات مردم و انعکاس فعالیت های خود تلاش کنند.

وی تاکید کرد : دولت خدمات متعددی را در قالب فعالیت ادارات انجام می دهد و زمینه انعکاس و بازتاب مناسب با فعال نمودن روابط عمومی خود ایجاد شود.

محمودی افزود: تکریم ارباب رجوع نیز از سیاست های اصلی نظام است نکته ای که مقام معظم رهبری نیز تاکیدات فراوانی به آن کرده اند، و در ادامه با اشاره به برخی حرکت ها که موجبات نارضایتی مردم را فراهم می نمایند گفت : اینگونه موارد در هنگام بروز مشکل به لحاظ قانونی اقدامی در جهت رفع صورت نمی پذیرد و به زمینه نارضایتی از نظام مبدل می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز