فرماندار بندرعباس:

آموزش و پرورش پایه و اساس موفقیت یک کشور محسوب می شود

۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۷:۴۸:۴۳
کد خبر: ۳۶۳۶۶۱
آموزش و پرورش پایه و اساس موفقیت یک کشور محسوب می شود
جلسه شورای آموزش و پرورش به ریاست احمد پویافر فرماندار بندرعباس برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، فرماندار در شروع جلسه ضمن تبریک میلاد یازدهمین حجت خداوند، پیام آور آیینه و روشنی، امام حسن عسکری(ع) و گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش و پیروزی عقلانیت و تدبیر و اثبات حقانیت نظام اسلامی اجرای برجام این موفقیت دیپلماتیک را که از برکت خون شهداست، خدمت مقام معظم رهبری ، جناب آقای روحانی رئیس جمهور محترم و همکارانشان در دولت تدبیر و امید و ملت صبور و بزرگ ایران تبریک عرض کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت: یقیناً رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) روشنگر راه دیپلمات های توانمندمان در مذاکرات هسته‌ای بود و حمایت‌های ملت بزرگوار ایران موجبات دلگرمی آنان را فراهم آورد تا با عزمی راسخ بر خواست های به حق ملت پافشاری کنند و برگ زرین دیگری بر کتاب تاریخ پر افتخار ایران اسلامی بیافزایند.

احمد پویافر در ادامه، با مهم ارزیابی کردن نقش آموزش و پرورش در مسایل زیربنایی کشور گفت: بدون شک آموزش و پرورش پایه و اساس موفقیت یک کشور محسوب می شود بنابراین کمک به آموزش و پرورش کمک به آینده مملکت است.

رئیس شورای آموزش و پرورش همچنین به آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل اشاره داشت و تأکید کرد و افزود: جذب بازماندگان از تحصیل از سیاست های این شورا است و باید در این زمینه از ظرفیت های اجتماعی موجود در سطح شهرستان استفاده گردد.

وی اذعان داشت: جلسات شورا باید با دستور کار مشخص و بصورت تخصصی در راستای رفع مشکلات و افزایش توانمندی آموزش و پرورش برگزار گردد.

پویافر عنوان داشت: جذب بازماندگان از تحصیل مانند یک پروژه مهم است که باید همیشه در اولویت کار اعضای شورای آموزش و پرورش استان قرار داشته باشد.

فرماندار بندرعباس در پایان خاطرنشان کرد: جذب ، آموزش و نگهداشتن بازماندگان از تحصیل از برنامه اولویت دار آموزش و پرورش است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز