سردار عزیزالله ملکی؛

کشف۱۷۷ میلیارد کالای قاچاق با دستگیری ۳۸۱ متهم

۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۸:۰۷:۴۱
کد خبر: ۳۶۳۶۶۷
کشف۱۷۷ میلیارد کالای قاچاق با دستگیری ۳۸۱ متهم
سردار "عزیزالله ملکی" از دستگیری 381 متهم و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 177 میلیارد ریال طی 12 روز اخیر در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فرمانده انتظامی هرمزگان اظهارداشت: در راستای مقابله با قاچاقچیان کالا و ارز و مخلان نظم و امنیت اقتصادی، پلیس استان هرمزگان، با پیگیری های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشراف کامل بر محورهای مواصلاتی استان طی 12 روز اخیر،  282 دستگاه خودرو سبک و سنگین، موتورسیکلت، قایق و لنج فعال در زمینه قاچاق را توقیف کرد.

وی با اشاره به دستگیری 381 متهم در عملیات 12 روزه پلیس استان تصریح کرد: در این مدت ارزش کل کالاهای قاچاق کشف شده 177 میلیارد و 750میلیون ریال برآورد شده که از این میزان، منسوجات،لوازم آرایشی و بهداشتی،لوازم یدکی ، لوازم خانگی، مواد غذایی،احشام،تجهیزات رایانه ای ، کالای دخانی و سوخت بیشترین مواد کشف شده قاچاق را به خود اختصاص داده است.

سردار ملکی قاچاق کالا را از عوامل مهم و تاثیر گذار در ناامنی اقتصادی کشور ، رکود تولید داخلی ، عدم سرمایه گذاری و در نتیجه افزایش بیکاری دانست و تاکید کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت با قاچاقچیان کالا و افرادی که در این زمینه فعالیت داشته باشند مطابق قانون برخورد می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز