مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد؛

آسیب شناسی وظیفه مهم روابط عمومی و امور اداری است

۱۳۹۴/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۸:۵۶
کد خبر: ۳۶۳۶۷۴
آسیب شناسی وظیفه مهم روابط عمومی و امور اداری است
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: آسیب شناسی با هدف ایجاد تغییر بنیادین در فعالیت ها از وظایف مهم اداره کل روابط عمومی و مدیریت امور اداری این سازمان می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حمید رضا مومنی با اعلام این مطلب در آئین تودیع و معارفه دو سرپرست جدید مدیریت روابط عمومی و امور اداری این سازمان اعلام کرد: ایجاد تغییر در این دو مدیریت، تنها با هدف سرعت بخشیدن به برنامه ها و جبران عقب ماندگی ها براساس برنامه ریزی دقیق می باشد.

وی گفت: در شرایط جدید کشور و دوران لغو تحریم ها تنها با تلاش مضاعف، داشتن برنامه مدون، نیروهای کارآمد و خستگی ناپذیر و ایجاد زیرساخت های جذب سرمایه گذار می توانیم عقب ماندگی ها را جبران کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با بازبینی در نیروی انسانی مورد نیاز و برگزاری دوره های مختلف آموزشی، وظایف خود را با علاقه و برنامه مشخص انجام دهند.

وی با اعلام اینکه با کوچک سازی سازمان باید خدمات مناسب به مخاطبان در حوزه های مختلف ارائه شود، افزود: نیروهای مازاد این سازمان نیز باید از طریق معاونت اقتصادی برای ادامه کار به واحدهای مختلف صنعتی فعال در جزیره قشم، معرفی شوند.

مومنی از امور اداری به عنوان بخش محرکه این سازمان در راستای تربیت نیروی کارآمد یاد کرد و گفت: مدیریت جدید امور اداری با برگزاری دوره های آموزشی به ویژه آموزش زبان خارجی باید بخش های مهم این سازمان را از نظر نیروی بادانش و توانمند، یاری کند.

وی گفت: روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم نیز به عنوان پل ارتباطی مردم با مسئولان وظیفه دارد با شناسایی مشکلات اجتماعی جزیره، مسئولان هر بخش سازمان را نسبت به انجام هر چه بهتر ماموریت های خویش یاری نماییم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان برای مرتضی شیخ زاده و محمد رضا مرادی به عنوان دو سرپرست جدید مدیریت روابط عمومی و امور اداری سازمان منطقه آزاد قشم آرزوی توفیق و با اهدای لوح از تلاش محسن زارع پور و علی عسکری به عنوان مسئولان پیشین نیز تقدیر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز