نوفرستی خبر داد:

ارائه خدمات دریایی به صورت ۲۴ ساعته/ صدور اجازه حرکت کشتی ها الکترونیکی می شود

۱۳۹۴/۱۱/۰۳ - ۱۰:۴۸:۵۸
کد خبر: ۳۶۴۳۸۳
ارائه خدمات دریایی به صورت ۲۴ ساعته/ صدور اجازه حرکت کشتی ها الکترونیکی می شود
معاون امور دریایی اداره کل بنادر ودریانوردی استان هرمزگان ضمن اشاره به ارائه خدمات دریایی به صورت 24 ساعته در بندر شهید رجایی، اعلام کرد: به زودی اجازه حرکت کشتی ها به صورت الکترونیکی صادر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "مهدی نوفرستی" طی نشستی که با حضور مدیران و کارشناسان حوزه دریایی استان هرمزگان برگزار شد، ضمن اعلام اینکه توسعه حوزه دریایی در کنار توسعه بندری باید به شکل متوازن صورد پذیرد، اظهار داشت: با افزایش عملیات ورود و خروج شناور از 3به5 عملیات همزمان، افزایش ظرفیت بندر، تعداد راهنمایان، یدک کش ها و ملوانان دریایی در بنادر رجایی، لنگه و کیش نیز در این واحد پیگیری می شود.

وی افزود: هم اکنون کارهای اسنادی برای ارائه خدمات ورود و خروج دریایی به صورت 24 ساعته انجام می پذیرد و به زودی صدور PC(اجازه حرکت) کشتی ها به صورت الکترونیکی صادر خواهد شد.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان افزایش کنترل و بازرسی بنادر و شناورهای صیادی و تمرکز بر کنترل شناورهای غیر کنوانسیونی را از رئوس اصلی ترین برنامه هایی دانست که تا پایان سال در دستورکار قرار دارد.

این مقام مسئول بر لزوم برنامه ریزی به منظور توسعه برگزاری دورهای آموزشی جهت سرمایه گذاران بخش خصوصی با توجه به فعالیت 11 هزار و 500 نفر نیروی در بندر شهید رجایی را خواستار شد.

وی همچنین در بحث آب توازن کشتی های متردد به خلیج فارس، گفت: کشتی ها باید در خصوص آب توازن خود مقررات منطقه ای ابلاغی را اجرایی کنند.

نوفرستی در پایان گفت: طی 9 ماهه سال جاری، 5هزار و 380 مورد عملیات ورود و خروج کشتی در بندر شهید رجایی ثبت شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز