اداره کل آموزش فنی و حرفه ای هرمزگان اعلام کرد:

آغاز ثبت نام اینترنتی هشتمین آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش، و... در سال ۱۳۹۴

۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۰۸:۳۵:۰۵
کد خبر: ۳۶۷۱۵۶
آغاز ثبت نام اینترنتی هشتمین آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش، و... در سال ۱۳۹۴
ثبت نام از متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان و صنایع دستی، فرش و نان و غله و... به صورت اینترنتی و هماهنگ کشوری از ساعت 8:00 صبح مورخ 8/11/94 آغاز و تا ساعت 24:00، 15/11/94 ادامه می یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، هشتمین آزمون سنجش مهارت در حوزه های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها ( صنایع دستی، فرش و نان و غله و... ) سال 1394 در تاریخ 29 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

این گزارش درخصوص نحوه ثبت نام متقاضیان در بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنایع دستی، فرش و نان و غله و... ) می افزاید: داوطلبان می توانند از تاریخ 8/11/94 تا 15/11/94 با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir  پس از خرید کارت اعتباری می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمایند.

بنا بر این گزارش، آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنایع دستی، فرش و نان و غله و...) بایستی پس از ثبت نام در آزمون از تاریخ 26/11/94 تا 28/11/94 با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند.

این گزارش افزود: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.

شایان ذکر است، در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می توانند با شماره تلفن های 33681348- 076 ،33668981-4 یا با مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز