امام جمعه بندرعباس:

استقلال سیاسی رهاورد انقلاب اسلامی برای ملت ایران است

۱۳۹۴/۱۱/۱۰ - ۰۹:۳۸:۰۰
کد خبر: ۳۶۷۲۲۵
استقلال سیاسی رهاورد انقلاب اسلامی برای ملت ایران است
امام جمعه بندرعباس: استقلال سیاسی رهاورد انقلاب اسلامی برای ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، ایران برای نخستین بار استقلال در عرصه سیاست را تجربه کرد و از دایره تسلط قدرت های استکباری خارج شد.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نمازجمعه بندرعباس با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در تمام دوره های تاریخی بویژه دوره پهلوی، آمریکا و انگلیس محل تصمیم گیری های مهم برای ایران بود اما امام راحل با قدرت و صلابت، عزت و اقتدار را به ایران برگرداند و پس از آن دست استکبار از کشور کوتاه شد.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی نه تنها ایران، بلکه زمینه بیداری و نجات مردم کشورهای دیگر را نیز فراهم و بنیان های سیاسی جهان را متحول کرد.

آیت الله نعیم آبادی همچنین تلاش ها و کارهای انجام شده پس از پیروزی انقلاب در حوزه های عمرانی و خدمات دهی به مردم را ارزشمند دانست و افزود: تا پیش از انقلاب اسلامی حتی پایتخت ایران هم در محرومیت بسر می برد اما اکنون روستاهای دورافتاده نیز از زیرساخت های لازم بهره مند هستند.

خطیب جمعه بندرعباس بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه را به توضیح درباره اهمیت محبت و قناعت در زندگی اختصاص داد و با اشاره به الگوها و آموزه های دینی به همگان توصیه کرد که قناعت و صرفه جویی را به عنوان یک شیوه رفتاری مورد توجه قرار داده و به آن عمل کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز