استاندار هرمزگان در همایش علما و روحانیون استان:

روحانیت همواره منادی آزادی و نجات بشر بوده است/روحانیون نقشی حساس ‌تر از سایر اقشار دارند

۱۳۹۴/۱۱/۱۱ - ۰۷:۴۸:۳۳
کد خبر: ۳۶۷۵۹۷
روحانیت همواره منادی آزادی و نجات بشر بوده است/روحانیون نقشی حساس ‌تر از سایر اقشار دارند
استاندار هرمزگان گفت: روحانیت همواره منادی آزادی و نجات بشر بوده است و نقش روحانیت خطیر‌تر و مهم‌تر و حساس‌تر از سایر اقشار است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در همایش علما و روحانیون استان هرمزگان با بیان اینکه روحانیون در این مقطع از انقلاب در حوزه‌های اجتماعی و مذهبی و حتی سیاسی نیز وارد و کارشناس شده‌اند، اظهار داشت: پس بنابر این نقش و جایگاه این قشر روز به روز مهمتر و خطیر‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه در این برهه از انقلاب بار سنگینی بر روی دوش روحانیت قرار دارد، اضافه کرد: در این چنین شرایطی نقش روحانیت خطیر‌تر و مهم‌تر و حساس‌تر از سایر اقشار است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه روحانیت همواره منادی آزادی و نجات بشر بوده است، یادآور شد: پیاده ‌سازی و قدرت گیری یک حکومت دینی با این ابعاد همواره از آرزوهای پیامبران و ائمه در طول تاریخ بوده است، و از همین روست که ما می‌گوییم همه با هم باید مراقب این دستاورد گران‌بها باشیم تا وحدت کشور حفظ شود.

جادری تصریح کرد: به دلیل حساسیت جایگاه روحانیت، روحانیون باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا وارد حواشی و مسائلی که سبب می‌شود، بدخواهان بر روی آن تبلیغ کنند نشوند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان افزود: نباید با اظهارنظرهای نادرست و غیرمنصفانه نسبت به کارگزاران و بزرگان نظام، کشور را دچار چالش کرد و همچنین نباید فراموش کرد که برای پیروزی انقلاب اسلامی هزینه‌های بسیاری پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی تصور نمی‌کرد، روزی طرح‌های خمینی کبیر تبدیل به حکومتی فراگیر و تاثیرگذار در دنیا می‌شود که علاوه بر زنده‌سازی اسلام واقعی، تکیه‌گاهی برای آزاداندیشان دنیا نیز قرار می‌گیرد.

به گفته استاندار هرمزگان، اگر در نظام، روحانیت آسیب ببیند، نظام نیز آسیب می‌بیند و از این رو این قشر باید بیشترین مراقبت را داشته باشد.

جادری در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون فرارسیدن انتخابات سخن گفت و اظهار داشت: انتخابات پیش رو، از جهاتی مخلتف به دلیل شرایط خاص منطقه و جهان برای ما حیاتی است، چرا که همواره کشورها از داخل آسیب می‌بینند تا از خارج و اگر ما مجلسی قوی داشته باشیم کشور نیز با سرعت بیشتری مسیر پیشرفت را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه از سه دهه پیش تاکنون از تعداد ناوهای غربی‌ها در خلیج فارس کم نشده و مدام در حال چرخیدن در آب‌های این دریا هستند، افزود: اگر آمریکا و ایادی آن جرات حمله به ایران را ندارند، به دلیل‌ آن است که می‌دانند در کشور در میان قوا و سایر آحاد وحدت رویه و کلمه حاکم است.

جادری با بیان اینکه باید مراقب حرکات تفرقه‌ افکن و چالش‌ برانگیز بود، ادامه داد: نباید فراموش کنیم که امروز هر چه داریم از انقلاب و تفکرات امام خمینی (ره) است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز