با حضور استاندار هرمزگان؛

مجتمع آموزشی هنرستان شهید رجایی بندرعباس به بهره برداری رسید

۱۳۹۴/۱۱/۱۳ - ۰۷:۴۴:۳۹
کد خبر: ۳۶۸۵۱۹
مجتمع آموزشی هنرستان شهید رجایی بندرعباس به بهره برداری رسید
پروژه مجتمع آموزشی هنرستان شهید رجایی بندرعباس همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر با حضور جاسم جادری استاندار هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، این مجتمع آموزشی شامل کلاس های درس، سالن ورزشی و نمازخانه است که تمامی آنها مورد بهره برداری قرار گرفت.

همزمان با دهه فجر 52 پروژه نوسازی و ساخت مدارس با زیر بنای 32 هزار و 453 متر مربع در قالب 215 کلاس درس و با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و مشارکت خیرین مدرسه ساز در هرمزگان افتتاح می شود.

با افتتاح این طرح ها بیش از شش هزار دانش آموز هرمزگانی از فضای آموزشی استاندارد بهره مند خواهند شد.

استاندار هرمزگان در مراسم افتتاح این مجتمع آموزشی با بیان اینکه دانش آموزان در کنار سایر اقشار در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند، عنوان کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی بود و تنها یک طبقه و یک قشر خاص انقلاب نکردند بلکه همه مردم ایران پای انقلاب ایستادند و جان خود را فدا کردند.

جادری افزود: ایران کشور بی نظیری به لحاظ تنوع قومیتی و فرهنگی است که همه آنها در کنار هم با وحدت به پیش می روند و فرهنگ ایرانی در دنیا زبان زد خاص و عام است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: موفقیت در اجرای برجام و توفیقی که در مذاکرات هسته ای به دست آمد در تاریخ خواهد ماند و آیندگان در مورد شجاعت دیپلماسی ما قضاوت خواهند کرد.

وی ادامه داد: امروز کشور ما نیاز به سازندگی و فداکاری دارد و برای ساخت ایران همه باید بکوشیم.

جادری رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت کلمه دانست و گفت: اگر همه با هم باشیم پیروز خواهیم بود و باید مراقب دسیسه دشمنان برای ایجاد تفرقه باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز