ایدنی اعلام کرد:

۱۳ پروژه دریایی و بندری هرمزگان آماده افتتاح در دهه فجر/ یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار کل پروژه ها

۱۳۹۴/۱۱/۱۴ - ۰۸:۵۲:۳۲
کد خبر: ۳۶۹۰۳۷
۱۳ پروژه دریایی و بندری هرمزگان آماده افتتاح در دهه فجر/ یکهزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار کل پروژه ها
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور بهره برداری از 13 پروژه بندری و دریایی سال 94 با اعتباری بالغ بر یکهزار و 300 میلیارد ریال تا پایان دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "ابراهیم ایدنی" ضمن اعلام این خبر افزود: پروژه احداث تاسیسات زیربنایی بندر خلیج فارس، مرکز خدمات تعمیرگاهی و شستشوی کانتینر، سیستم اعلام حریق انبارهای بندر شهید رجایی و تعمیرات اساسی جاده های داخلی این بندر به همراه بهره برداری از یک فروند شناور طنابگیر از جمله پروژه های عمرانی و فنی آماده افتتاح و بهره برداری در بزرگترین بندر تجاری کشور است.

 وی افزود: همزمان با سی وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعمیرات اساسی اسکله های شناور و ساخت مرکز آزمون های دریانوردی در بندرشهید باهنر، تکمیل زیرساخت های خدمات مسافری در بندر شهید حقانی و ایجاد پنجره واحد تجاری، گیت ورودی و تعمیرات اساسی شبکه برق در بندرلنگه از جمله پروژه هایی است که طی ایام دهه فجر سال جاری در بنادر تابعه به بهره برداری می رسد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، لایروبی بندر سیریک، نصب 25 دستگاه دوربین مداربسته در بنادر، دیوار کشی محدوده بندر جاسک، تعمیرات اساسی سه فروند اسکله فلزی شناور در بنادر شهید ذاکری و مدکندالوی قشم را به عنوان بخش دیگری از پروژه فنی و عمرانی بنادر تابعه در این استان اعلام کرد.

ایدنی در پایان مجموع اعتبار هزینه شده برای اجرای این 13 پروژه بندری و دریایی را بالغ بر یکهزار و 300 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: عمده منابع مالی این پروژه ها از محل اعتبارات داخلی سازمان بنادر و بخشی دیگر نیز از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین شده است.

نظر شما