فرمانده انتظامی استان؛

کشف کالاهای قاچاق ۱۰ میلیاردی در پارسیان

۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۸:۲۳
کد خبر: ۳۷۰۸۸۳
کشف کالاهای قاچاق ۱۰ میلیاردی در پارسیان
فرمانده انتظامی استان از کشف کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان پارسیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سردار "عزیزا... ملکی" گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان پارسیان به یک دستگاه کامیون حامل کارتن فشرده ضایعاتی مشکوک و آن را جهت بازرسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون، 11 هزار و 327 ثوب انواع البسه ،370 قوطی انواع پودر و مکمل بدن سازی و 24 هزار و 929 عدد قرص بدنسازی غیر مجاز که به طرز ماهرانه در زیر بسته های فشرده کارتن ضایعاتی داخل کامیون جاسازی شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی استان تصریح کرد: همچنین در دو عملیات دیگر در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان، از دو دستگاه اتوبوس، سه هزار و 135 ثوب انواع البسه قاچاق که توسط سودجویان در داخل خودرو ها جاسازی شده بود کشف شد.

سردار ملکی اظهار داشت: ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در مجموع این سه عملیات، 10 میلیارد ریال برآورد شده است که در این زمینه هشت متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اذعان داشت: مبارزه با قاچاق کالا ضامن رشد اقتصاد ملی است و ماموران انتظامی استان نیز در این راه با عزم راسخ و جدیت تمام با افرادی که قصد ضربه زدن به نظام اقتصادی کشور را دارند برخورد خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز