پیوند میان مردم و نظام محکم و استوار است

۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۱:۱۴:۲۳
کد خبر: ۳۷۱۹۰۶
پیوند میان مردم و نظام محکم و استوار است
عضو شورای شهر بندرعباس گفت: دشمنان ما سی و هفت سال دست به انواع توطئه علیه این نظام زده‌اند تا بلکه میان ملت و امام رخنه و شکاف ایجاد کنند اما پیوند میان مردم و نظام محکم‌تر و استوار‌تر شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، پرویز سالاری در حاشیه هشتمین شب از سری جشن‌های فجر همدلی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و شهدای انقلاب اسلامی در استان هرمزگان اظهار داشت: این انقلاب ساده به دست ما نرسیده‌است و از خرداد سال 42 که امام خمینی (ره) به ترکیه تبعید شد، هزاران هزار لاله گلگون کفن در سیاه چاله‌های ساواک شکنجه شدند و به شهادت رسیدند .

وی افزود: این آرامش و آسایش حاصل مدیریت امام خمینی (ره) و خلف صالحش مقام معظم رهبری است و رمز و راز ماندگاری این نظام پیوند میان امت و امام است .

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: دشمنان ما سی و هفت سال دست به انواع توطئه علیه این نظام زده‌اند تا بلکه میان ملت و امام رخنه و شکاف ایجاد کنند اما پیوند میان مردم و نظام محکم‌تر و استوار‌تر شد .

عضو شورای شهر بندرعباس تاکید کرد: با حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن و در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بار دیگر با انتخاب افرادی اصلح، دهان یاوه‌گویان غربی و استکبار جهانی بسته خواهد شد .

سالاری افزود: باید حواسمان را جمع کنیم و به شاخص‌هایی که مدنظر مقام معظم رهبری که همانا آرمان‌ها و ارزش‌های راه امام راحل است پایبند باشیم .

وی خاطرنشان ساخت: شهرداری بندرعباس به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، 37 پروژه را در محلات مختلف افتتاح خواهد کرد و افتخار ما در شورای چهارم این است که جشن‌ها و پروژه‌ها در دل محلات آورده‌ایم و محوریت برنامه‌های این شورا بر محله‌محوری و استفاده از نخبگان محلات برای بالا بردن سطح خدمتگزاری به مردم است .

وی در پایان به بیان خاطراتی از دوران انقلاب شکوهمند اسلامی و نقش مردم استان هرمزگان در به ثمر نشستن انقلاب پرداخت

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز