نخستین جشنواره شعر بومی هرمزگان در قشم برگزار می شود

۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۱۲:۱۳:۱۲
کد خبر: ۳۷۱۹۳۵
نخستین جشنواره شعر بومی هرمزگان در قشم برگزار می شود
نخستین جشنواره شعر بومی هرمزگان در اسفند سال جاری با مشارکت انجمن شعر قشم و همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام این خبر عنوان کرد: هر شرکت کننده حداکثر می تواند پنج اثر را به دبیرخانه جشنواره و در کنار آثار ارسالی باید نام شاعر، شهر یا روستا و شهرستان و نوع گویش یا لهجه در کنار آثار قید شود.

حجت الاسلام سیدمهدی موسوی اجاق گفت: تمام آثار ارسالی باید به صورت تایپ، اعراب گذاری و در صورت نیاز آوانگاری شده باشد و حداکثر تا 30 بهمن ماه به دبیرخانه ارسال شود.

حجت الاسلام موسوی اجاق اظهار کرد: در حاشیه این جشنواره نشست تخصصی پیرامون شعر بومی هرمزگان نیز برگزار می شود و علاقمندان به این هنر می توانند از مزیت های این بخش نیز بهره ببرند.

وی ادامه داد: علاقمندان می توانند فرم فراخوان این جشنواره را از آدرس اینترنتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم به نشانی http://qeshm.farhang.gov.ir/fa/home دریافت و آثار خود را به آدرس  sherboomi1394@gmail.com  ارسال کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز