افتتاح دو نمایشگاه تخصصی "خرما و فرآورده های خرمایی" و "روزهای سبز هرمزگان"

۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۹:۵۱:۳۷
کد خبر: ۳۷۲۶۷۵
افتتاح دو نمایشگاه تخصصی خرما و فرآورده های خرمایی و روزهای سبز هرمزگان
دومین نمایشگاه تخصصی خرما و فرآورده های خرمایی و سومین نمایشگاه تخصصی روزهای سبز هرمزگان با حضور مسئولین استانی در بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد عباسی در این خصوص اظهار داشت: دو نمایشگاه تخصصی خرما و فرآورده های خرمایی شامل بسته بندی، ماشین آلات و مواد اولیه، شیرینی، شکلات، آرد و نان و ماشین آلات وابسته و روزهای سبز هرمزگان شامل محصولات و فناوری کشاورزی، صنایع غذایی و غذای ارگانیک، شیلات و آبزیان، بسته بندی و ماشین آلات وابسته افتتاح شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت هرمزگان افزود: این نمایشگاه کمک شایانی بر رونق بنگاه های اقتصادی به ویژه در بخش خرما و فرآورده های خرمایی خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: محصولات کشاورزی و شیلات در کلیه برنامه های توسعه کشور از اولویت ویژه ای برخوردار بوده و به عنوان محور و اساس توسعه اقتصادی کشور مورد توجه واقع شده است.

عباسی ادامه داد: این نمایشگاه با متراژ مفید 3000 متر مربع با حضور 60 شرکت از استانهای تهران، اصفهان، فارس، هرمزگان، یزد، کرمان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در قالب 260 غرفه برپا گردید.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت در پایان اظهار داشت: شهروندان می توانند از تاریخ 20 لغایت 23 بهمن ماه از ساعت 17 الی 22 از این نمایشگاهها واقع در سه راه جهانبار بازدید به عمل آورند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز