دومین کارگاه پیشگیری اولیه از مواد مخدر و مکمل ها برگزار شد

۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۰۸:۱۰:۱۶
کد خبر: ۳۷۳۰۶۰
دومین کارگاه پیشگیری اولیه از مواد مخدر و مکمل ها برگزار شد
دومین کارگاه پیشگیری اولیه از مواد مخدر و مکمل ها ، خاص مربیان ورزشی باحضور 30 نفر شرکت کننده و با مدرسی دکتر دادو از سوی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان در مجموعه هفت تیر برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، آموزش همواره به‌عنوان وسیله‌ای مطمئن در جهت بهبود کیفیت عملکرد و حل مشکلات مدیریت مد نظر قرار می‌گیرد و فقدان آن نیز یکی از مسائل اساسی و حاد هر سازمان را تشکیل می‌دهد .

بدین جهت به‌منظور تجهیز نیروی انسانی و بهسازی و بهره‌گیری هر چه مؤثرتر از نیروها در امر پرورش ورزشکاران بخصوص نسل جوان ، بی‌شک آموزش یکی از مهمترین و مؤثرترین تدابیر و عوامل برای بهبود امور سازمان بشمار می‌رود . آموزش یک وظیفه اساسی در سازمانها و یک فرآیند مداوم و همیشگی است و موقّت و تمام شدنی نمی‌باشد .

افراد در هر سطحی از سطوح ، اعم از مشاغل ساده یا مشاغل پیچیده ـ مدیر یا زیردست ـ محتاج آموزش و یادگیری و کسب دانش و مهارتهای جدید هستند و باید همواره برای بهتر انجام دادن کار خود از هر نوع که باشد ، روشها و اطّلاعات جدیدی کسب نمایند رسیدن به اهداف بستگی به توانایی افراد در انجام وظایف محوله و انطباق با محیط متغیر دارد .

اجرای آموزش و بهسازی نیروی انسانی سبب می‌شود تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیط ، بطور مؤثر فعالیتهایشان را ادامه داده و برکارایی خود بیفزایند .

بنابراین آموزش و بهسازی ، کوشش مداوم و برنامه‌ریزی شده به وسیله مدیریت برای بهبود سطوح شایستگی افراد و عملکرد سازمانی است.

لازم به یادآوری است ،این کارگاه با همکاری همه همکاران خصوصا واحد آموزش این اداره کل برگزار گردید .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز