گرامیداشت "فجر انقلاب" در آبفای هرمزگان / حضور حداکثری در انتخابات یک ضرورت است

۱۳۹۴/۱۱/۲۵ - ۰۸:۳۵:۳۱
کد خبر: ۳۷۳۰۶۸
گرامیداشت فجر انقلاب در آبفای هرمزگان / حضور حداکثری در انتخابات یک ضرورت است
مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور حجت الاسلام سلیمی ، مدیرعامل و کارکنان در محل نمازخانه آبفای هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این مراسم حجت الاسلام سلیمی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در قیاس با پیش از انقلاب گفت: تمامی پیشرفتهاوتوانمندیهایی که در عرصه های مختلف حاصل شده از برکات خون شهدا و رهبری پیامبرگونه معمار کبیرانقلاب ،حضرت امام خمینی (ره) است.

وی همچنین در ادامه با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی ، گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باعث انتخاب منطقی و معقولانه افراد شده و این مسئله موجب تقویت جایگاه مجلس و نماینده منتخب شده و در نتیجه ماحصل حضور پرشور مردم در پای صندوقهای رای می تواند یک نماینده پاسخگو و خدمتگزار مردم در چارچوب قانون و شرح وظایف خود باشد.

در ادامه این مراسم ، مدیرعامل آبفای استان نیز ضمن گرامیداشت ایام مبارک فجر، حضور پرشور مردم در روز 22 بهمن را حضوری آگاهانه و مظهر اقتدار ملت دانست و گفت: این حضور شاخص میزان همراهی ملت با انقلاب و آرمان های امام و شهدا است.

حسین خادمی همچنین عزم و اراده ملت برای حفظ انقلاب را از جمله دلایل مهمی عنوان کرد که مانع وارد آمدن کوچکترین خدشه و آسیب از سوی دشمنان به نظام و انقلاب شده است.

شایان ذکر است؛ در این مراسم یکی از انقلابیون شهر بندرعباس به بیان خاطرات دوران انقلاب پرداخت و همچنین از برگزیدگان جلسات آموزشی قرآن نیز با اهداء جوایزی تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز