کلیات بودجه سال ۹۵ آبفای هرمزگان به تصویب رسید

۱۳۹۴/۱۱/۲۶ - ۰۸:۵۹:۴۹
کد خبر: ۳۷۳۵۰۸
کلیات بودجه سال ۹۵ آبفای هرمزگان به تصویب رسید
تصویب کلیات بودجه سال 95 و تایید ارائه گزارش عملکرد هیئت مدیره و بازرس قانونی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از جمله برنامه های جلسه مجمع عمومی سالانه تصویب بودجه سال 95 این شرکت بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با حضور مهندس پاکروح نماینده ریاست مجمع و معاون هماهنگی و پشتیبانی ، مهندس قانع معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و حضور صددرصدی سهامداران آغاز و با تصویب بودجه سال 1395 در تهران به کار خود پایان داد.

در این جلسه مهندس خادمی مدیر عامل آبفای هرمزگان ضمن تشکر و قدردانی از حضور اعضاء مجمع وصاحبان سهام ، گزارشی از عملکرد و برنامه عمل هیئت مدیره این شرکت برای سال مالی 1395 در جلسه مطرح و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت نیز به انضمام صورتهای مالی تملک دارایی سال 93 ارائه گردید .

بنابراین گزارش، کلیات بودجه سال 95 و گزارش عملکرد هیئت مدیره و بازرس قانونی شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در سال 94 مورد تایید قرار گرفته و به تصویب اعضاء مجمع عمومی رسید.

گفتنی است؛ در پایان جلسه مهندس پاکروح از مدیرعامل و همچنین اعضا هیئت مدیره شرکت آبفای هرمزگان به خاطر تلاشهای بعمل آمده در خصوص عملکرد مطلوب این شرکت تشکر و قدردانی نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز