فرمانده انتظامی استان؛

کشف ۷۲ تن انواع مواد مخدر در هرمزگان

۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۸:۳۵:۵۲
کد خبر: ۳۷۸۹۱۷
کشف ۷۲ تن انواع مواد مخدر در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان از کشف 72 تن انواع مواد مخدر و دستگیری هفت هزار و 392 توزیع کننده، قاچاقچی و معتاد طی 11 ماه امسال در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سردار "عزیزا... ملکی" در تشریح اقدامات و کشفیات 11 ماهه مواد مخدر در استان بیان داشت: پلیس استان هرمزگان در ادامه اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد جدی و قانونی با عوامل خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر، با تلاش شبانه روزی طی 11 ماهه امسال 320 محله آلوده را طی 600 مرحله طرح سراسری پاکسازی کردند.

وی افزود: در مدت یاد شده 72 تن انواع مواد مخدر شامل 57 تن و 400 کیلو تریاک، 14 تن و 500 کیلو حشیش، 117 کیلو هروئین، 6 کیلو شیشه و پنج کیلو مرفین کشف و هفت هزار و 392 نفر در بحث قاچاق مواد مخدر شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به کسب رتبه سوم کشوری در کشفیات مواد مخدر اظهار داشت: در 11 ماهه امسال 200 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی، 915 دستگاه خودرو و موتورسیکلت حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر توقیف و سه مورد درگیری با قاچاقچیان صورت گرفته که در این درگیری ها سه نفر از سوداگران مرگ کشته و 19 نفر نیز زخمی شدند.

سردار ملکی یاد آور شد: در 11 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کشفیات مواد مخدر در استان 23 درصد کاهش داشته که دستگیری قاچاقچی معروف به تمساح خلیج فارس یکی از عوامل این کاهش بوده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرایم از عموم شهروندان و مردم فهیم استان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و حمل مواد مخدر، در اسرع وقت از طریق تلفن 110 اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز