مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس :

رقابت ۱۶۸دانش آموز بندرعباسی برای کسب سهمیه المپیاد کشوری

۱۳۹۴/۱۲/۱۰ - ۰۹:۰۲:۵۱
کد خبر: ۳۷۸۹۳۰
رقابت ۱۶۸دانش آموز بندرعباسی برای کسب سهمیه المپیاد کشوری
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس از برگزاری آزمون المپیاد های علمی دانش آموزی مرحله اول کشوری در شهر بندرعباس وبه میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، محمد قویدل  ضمن ارائه توضیحاتی در این خصوص گفت: آزمون المپیاد های علمی کشور مرحله اول به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس و ودر محل دبیرستان شهید حقانی این ناحیه آموزشی برگزار شد.

وی با اعلام اینکه در این آزمون 168 نفر از دانش آموزان  دختر و پسر دوم وسوم مقطع متوسطه دوره دوم حضور داشتند،اضافه کرد:المپیاد علمی دانش آموزی در رشته های  شیمی ، نجوم،فیزیک ، ریاضی ، زیست شناسی ، فیزیک و ادبی شرکت نمودند.

به گفته قویدل مهمترین اهداف از برگزاری المپیاد دانش آموزی ،شکوفایی استعداد دانش آموزان و شناسایی افراد مستعد علمی، ترغیب و تشویق افراد مستعد علمی، جهت دهی به فعالیتهای علمی فوق برنامه و ایجاد روحیه و نشاط علمی می توان برشمرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: مجوز و حق شرکت دانش آموزان بیشتر شامل شرط معدل می باشد وهمچنین فقط دانش آموزان سال دوم و سوم متوسطه دوره دوم  حق شرکت در آزمون المپیاد را دارند.

قویدل زمان برگزاری مرحله دوم این آزمون را در فروردین ماه سال 95عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: در مجموع در هر رشته 5دانش آموزبرگزیده شهرستانی  به مرحله المپیاد استان راه پیدا خواهند کرد و این روند تا مرحله کشوری و درنهایت انتخاب واعزام به مسابقات المپیاد بین الملی ادامه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز