منتخب مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی:

حمایت از آموزش و پرورش دراولویت برنامه ها قراردارد

۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۰:۰۹:۲۹
کد خبر: ۳۷۹۴۶۴
حمایت از آموزش و پرورش دراولویت برنامه ها قراردارد
منتخب مردم حوزه انتخابیه بندرعباس در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه حمایت همه جانبه ازآموزش و پرورش دراولویت برنامه هایم قراردارد،گفت:آموزش و پرورش بنیان توسعه است و باید مورد حمایت باشد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حسین هاشمی تختی درهمایش روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر هرمزگان افزود: چالش توسعه در استان هرمزگان باندبازی و بی توجهی به شایسته سالاری است که این امرباعث غفلت ازمشکلات وچالش های استان شده است.

وی خطاب به روسای آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به برخورداری مجموعه آموزش و پرورش ازنیروهای توانمند باید بکوشیم این مجموعه بهترین جایگاه را داشته باشد واز آفت حزبی و باندی دوربماند.

هاشمی تختی در ادامه تاکید کرد: قسم جلاله می خورم وتعهد می دهم که دنبال هیچ حزب و باند و گروهی نیستم و آنچه ملاک عمل من خواهد بود شایسته سالاری واستفاده ازهمه ظرفیت ها برای توسعه استان است.

منتخب مردم حوزه انتخابیه بندرعباس در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: نگاهم این نیست که چه کسی به من رای داده یا رای نداده است،چه کسی درستاد من فعال بوده یا نبوده است بلکه آنچه ملاک عمل من است شایسته سالاری و حمایت ازکسانی است که فارغ ازهر نوع وابستگی سیاسی، معیارها و شاخص های یک مسوولیت را داشته باشد.

هاشمی تختی با بیان اینکه اگرکسی شایستگی مسوولیت و خدمت به مردم را نداشته باشد اگردرستاد بنده هم فعال بوده مخالفت خواهم کرد، تاکید کرد:دریک کلام در روش و رویکرد بنده ملاک حمایت ارزیابی عملکردهاست نه وابستگی سیاسی و انتساب به حزب و گروه و خاصی منتخب مردم بندرعباس در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درهمین راستا یادآورشد: نگرش من در خصوص دولت هم همین است. درایام تبلیغات انتخابات گفته ام هرکسی که دراین نظام از مردم رای گرفته و حکم آن به تنفیذ مقام معظم رهبری رسیده باشد، شایسته حمایت است، فرقی هم نمی کند که اصلاح طلب باشد یااصولگرا یا میانه رو.

وی دربخش دیگر ازسخنان خود با بیان اینکه شاخصه سیاسی روشن و مشخصی دارد، خاطرنشان کرد: چارچوب سیاسی ام مشخص است. اصولگرا و ارزشی و مدافع آرمانهای انقلاب هستم و برای حفظ نظام و رهبری تا پای جان هم ایستاده ام.

وی اضافه کرد: اما این به این معنی نیست که درمقابل طیف سیاسی دیگریعنی اصلاح طلبان را ضد انقلاب و نالایق بدانم، بلکه معتقدم هرکسی نظام را قبول دارد در دایره خودی است وهردو طیف اصولگرا واصلاح طلب دراین تعریف می گنجند.

هاشمی تختی همچنین گفت: درستاد انتخاباتی بنده هم ازهمه طیف های سیاسی حضورداشتند چرا که اعتقادم استفاده از همه ظرفیت هاست و نباید سرمایه های انسانی را با انگ های نادرست، کناربگذاریم.

به گفته وی: اصلاحات واصلاح طلبی نه تنها ناپسند نیست بلکه اگربه این معنی است که نقاط ضعف را درمسیر پویایی نظام و رفع چالش ها ومشکلات مردم اصلاح کنیم، اصلاح طلب هستم واین بسیار هم امرخوبی است.

وی افزود: هویت بنده به نظام جمهوری اسلامی و رهبری است و هرجا نیاز باشد تا پای جان هستم واگرتا الان هم زنده هستم، ارفاقی است چراکه باید دردوران انقلاب درمسیرآرمانهای اسلام جان می دادیم.

وی تاکید کرد: کمک کنید جدای ازباندبازی ها باشیم و برای نظام و انقلاب سربازگیری کنیم و تا می توانیم همه کسانی که مدافع انقلاب و رهبری هستند را جذب کنیم.

منتخب مردم بندرعباس در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دربخش انتهایی سخنان خود با بیان اینکه ازهمه مردم ، نخبگان و کارشنان و صاحب نظران در خواست دارم مشکلات را برای پیگیری احصاء و منعکس نمایند، یادآورشد: با شناختی که از استان دارم و تجربه سالها کار در مناصب اجرایی، باید بگویم پایه کاربرای استان در همه بخش ها پایین درنظرگرفته شده است.

هاشمی تختی گفت: چه دربحث بودجه، چه تعداد نمایندگان و چه سایر شاخص ها نظیربهداشت ودرمان، آموزش وپرورش و سایر بخش ها باید نگاه ملی به استان متحول شود و این رویه ناعادلانه را باید با همت و وحدت و همبستگی بتوانیم تغییردهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز دراین همایش با تبریک حماسه حضورمردم درانتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری، بیان داشت: آموزش و پرورش بستر توسعه است وتوسعه یافتگی جامعه منوط به پویایی و کارآمدی آموزش و پرورش است.

علی کرمپورافزود: بدون برخورداری ازآموزش پرورش پویا وکار آمد، توسعه درهمه اشکال با چالش مواجه خواهد شد.

وی نقش مجلس درحمایت از طرح ها و برنامه های آموزش وپرورش را بسیار مهم عنوان کرد و گفت: نمایندگان مردم نقش بی بدیلی در حمایت از این مجموعه به منظور رفع چالش های فراروی آن دارند.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:آموزش و پرورش متعلق به همه مردم است و باید به تناسب این جایگاه مورد حمایت باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز