مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی هرمزگان :

حضور پررنگ هرمزگان در جشنواره بین المللی مد و لباس فجر

۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۴:۲۱
کد خبر: ۳۷۹۹۱۱
حضور پررنگ هرمزگان در جشنواره بین المللی مد و لباس فجر
مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی هرمزگان : طراحان مد و لباس هرمزگان حضوری پررنگ در پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر دارند.

به گزارش خبرگزای برنا در هرمزگان، علیرضا درویش نژاد ضمن تأکید بر استعدادها و ظرفیت های برجسته هرمزگان در حوزه لباس و پوشش گفت : در بهمن ماه امسال یکمین جشنواره منطقه ای مد و لباس خلیج فارس با حضور استان های سیستان و بلوچستان ، بوشهر و خوزستان برگزار شد که هرمزگانی ها توانستند در بخش های مختلف مقام آور و افتخار آفرین باشند.

وی به حضور هرمزگان در جشنواره بین المللی مد و لباس فجر اشاره کرد و افزود : فاطمه شجاعی ارانی که از منتخبین جشنواره خلیج فارس بودند در بخش « از ایده تا واقعیت » پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس حضور دارند که درمدت سه روز با ۴۰ طراح مطرح از سراسر کشور و تهران به رقابت خواهند پرداخت .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان داشت : این جشنواره در تالار وحدت تهران از امروز آغاز شده و تا سه روز آینده پس از رقابت شرکت کنندگان به صورت عملی ، برگزیدگان توسط هیأت داوران معرفی و مورد تحلیل و تقدیر قرار خواهند گرفت .

درویش نژاد به حضور پررنگ هرمزگان در بخش نمایشگاهی جشنواره نیز اشاره کرد و عنوان کرد : در بخش نمایشگاهی جشنواره مد و لباس فجر اثر خانم مینا رنجبر که داور جشنواره مد و لباس خلیج فارس بودند که تلفیقی از پوشش سنتی و مدرن می باشد و به عنوان یک کار برجسته به نمایش در آمده است .

پنجمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر از امروز ۱۱ اسفند در تالار وحدت شروع به کار نموده است و در ۱۳ اسفند با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان خواهد داد.

گفتنی است : فاطمه شجاعی ارانی از دانشجویان ممتاز مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر خلیج فارس می باشند که توانستند در یکمین جشنواره منطقه ای مد و لباس خلیج فارس در بخش لباس مجلسی مقام اول را کسب نمایند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز