استاندار هرمزگان در گردهمایی مدیران حراست وزارت راه و شهرسازی:

حراست ها نقش مهمی در کاهش فساد اداری دارند/باید از بروز مشکل و فساد پیشگیری شود

۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۰۷:۵۷:۲۰
کد خبر: ۳۸۰۲۳۳
حراست ها نقش مهمی در کاهش فساد اداری دارند/باید از بروز مشکل و فساد پیشگیری شود
استاندار هرمزگان نقش حراست ها را در کاهش فساد اداری بسیار مهم دانست و گفت: اگر نظام اداری سالم باشد رشد اقتصادی حاصل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در گردهمایی مدیران حراست ادارات کل و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی که در بندرعباس برگزار شد با بیان اینکه حراست ها چشم بینای مدیریت هر سازمان هستند، عنوان کرد: اگر اطلاعات و آمار دقیق و به روز به مدیران ارائه نشود مدیران نمی توانند با مسائل روز کاری، خود را همگام کنند و مدیران باید اطلاعات کاملی از مسائل جاری اجرایی خود داشته باشند.

وی افزود: مدیران حراست باید اخبار و تحلیل درست به مدیران سازمان خود ارائه دهند و همچنین نظارت کافی بر عملکرد سیستم خود داشته باشند.

استاندار هرمزگان با اشاره به وظایف حراست ها، تصریح کرد: حراست فیزیکی، پرسنلی و همچنین فضای مجازی و اسناد از وظایف حراست هاست و مجموعه حراست ها باید ایرادات و مشکلات موجود در هر مجموعه را به موقع و با تحلیل درست به مدیران ارائه دهند تا مشکلات رفع شود.

جادری نقش حراست ها را در کاهش فساد اداری بسیار مهم دانست و اضافه کرد: اگر نظام اداری سالم باشد رشد اقتصادی حاصل می شود.

وی گفت: حراست ها می توانند از گرفتاری مردم در پیچ و خم کار اداری جلوگیری و فساد را در یک مجموعه کاهش دهند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: یکی از کارهای حراست پیشگیری است و باید شرایط را طوری فراهم کند که از بروز مشکل و فساد پیشگیری شود.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه پروژه های بزرگ ملی در اختیار وزارت راه و شهرسازی است باید مراقبت و حفاظت بیشتری در این مجموعه صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز