شهردار بندرعباس به تماشای تئاتر رفت

۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۹:۰۶
کد خبر: ۳۸۱۲۵۰
شهردار بندرعباس با حضور در اجرای عمومی تئاتر آخرین انار دنیا، بار دیگر از هنرمندان اعلام حمایت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، عباس امینی زاده پس از تماشای اجرای عمومی گروه تی توو با عنوان آخرین انار دنیا، اظهار کرد: حضور در جمع هنرمندان بزرگ استان و گروهی که در عرصه های ملی و بین المللی حاضر شده، باعث افتخار است.

وی افزود: کمک به فضای فرهنگی و هنری هر جامعه، موجب تقویت هویت آن جامعه می‌شود و در واقع هزینه کردن در این عرصه، تضمین کننده معرفی هر جامعه برای آیندگان است.

امینی‌زاده با اشاره به برخی از اقدامات شهردار بندرعباس در زمینه‌ ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی گفت: آغاز عملیات اجرایی احداث سه فرهنگسرا در سه منطقه شهر بندرعباس جزو مهمترین اقدامات شهرداری بندرعباس طی سال گذشته بوده است.

شهردار بندرعباس همچنین ضمن ابراز خرسندی و رضایت از ایفای نقش بازیگران تئاتر آخرین انار دنیا، خاطرنشان کرد: هنرمندان جنوبی و خصوصاً هرمزگانی همواره در عرصه‌های مختلف دارای جایگاهی رفیع بوده و امیدوار به درخشش بیش از پیش آنها هستیم.

بر اساس این گزارش، تئاتر«آخرین انار دنیا» به کارگردانی ابراهیم پشت‌کوهی، اقتباسی از رمانی با همین نام است که توسط بختیار علی، نویسنده‌ کرد عراقی نوشته شده و در ایران توسط دو نشر مختلف در چند چاپ متعدد ترجمه و منتشر شده است.

اجرای عمومی این تئاتر تا 20 اسفندماه در محل فرهنگسرای طوبی ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز