معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

رفع تصرف بیش از ۳۰ هکتار اراضی ملی قشم در بهمن ماه

۱۳۹۴/۱۲/۱۶ - ۱۰:۰۴:۰۵
کد خبر: ۳۸۱۳۱۶
رفع تصرف بیش از ۳۰ هکتار اراضی ملی قشم در بهمن ماه
معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف بیش از 30 هکتار از اراضی ملی و دولتی طی بهمن ماه امسال در نقاط مختلف جزیره قشم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، احمد رئیسی با اعلام اینکه ارزش زمین های آزاد شده بالغ بر 414 میلیارد ریال می باشد، گفت: تصرف اراضی ملی و دولتی یک اقدام خلاف قانون است و با متخلفان با حمایت دستگاه قضا با جدیت برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: متصرفان هیچ مدرک محکمه پسندی دال بر مالکیت اراضی رفع تصرف شده برای ارائه در اختیار نداشتند و نیروهای واحد حفاظت اراضی ملی سازمان منطقه آزاد قشم با رفع موانع ایجاد شده، زمین های دولتی را به حالت عادی بازگرداندند.

به گفته معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم، نیروهای واحد حفاظت اراضی ملی این سازمان با گشت مستمر در کل جزیره و احترام به حقوق مردم، با آزاد سازی زمین های تصرف شده، عرصه را بر افراد سودجو در این منطقه تنگ کرده اند.

بنا به این گزارش، از آغاز مدیریت حمید رضا مومنی به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از اواخر اسفند ماه سال 94 تا کنون، مبارزه با زمین خواری و کوتاه کردن دست متصرفان اراضی ملی و دولتی با ایجاد شعبه ویژه رسیدگی به این تخلفات در دادگستری شهرستان قشم، پشتیبانی نیروی انتظامی و گشت مستمر نیروهای واحد حفاظت اراضی ملی سازمان منطقه آزاد قشم در کل جزیره به طور جدی دنبال شده است.

نظر شما