در چهارمین کمیته مدیریت صید سال ۹۴ شیلات هرمزگان انجام شد:

تشریح دستور العمل جدید صدور گواهی نامه های دریانوردی

۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۳۷:۵۱
کد خبر: ۳۸۱۸۵۴
تشریح دستور العمل جدید صدور گواهی نامه های دریانوردی
چهارمین جلسه کمیته مدیریت صید استان در سال 94 باحضور معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان،روئسای شیلات شهرستان ها،کارشناسان شیلات هرمزگان ،تعاونی های صیادی و همچنین نمایندگان جوامع صیادی مناطق استان هرمزگان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان در این نشست با اشاره به جایگاه آموزش های عملی و تئوری در بحث دریانوردی و  تشریح دستور العمل جدید صدور گواهی نامه های دریانوردی تاکید کرد: باتوجه به تغیر شرایط صدور گواهی نامه های دریانوردی نیاز است  هرچه زودتر دوره های آموزشی لازم برگزار شود تا مشکلات و موانع احتمالی پیش رو مرتفع گردد.

مسعود بارانی با اشاره به جایگاه شیلات و جوامع صیادی در بحث دریانوردی از کلیه صیادان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات و همچنین شرکت در دوره های آموزشی و عملی لازم اداره کل شیلات هرمزگان را در ارتقای هرچه بیشتر جایگاه دریانوردان جامعه شیلاتی همراهی نمایند.

بارانی در ادامه این نشست پس از مرور تقویم زمانی ممنوعیت صید استان هرمزگان و اشاره به تغیر فصل ممنوعیت حلوا سفید از سال گذشته گفت: رعاایت تقویم زمانی ممنوعیت صید توسط صیادان گامی مهم و لازم جهت حفظ و پایداری صید و صیادی است.

وی از تمام شهرستان های استان خواست تا در رعایت تقویم زمانی ممنوعیت صید در سال  95 به صورت هماهنگ و یکسان عمل کنند

مسعود بارانی همچنین از تعاونی های صیادی خواست تا  اطلاع رسانی این مهم به جامعه صیادی از طریق رسانه ها ،تبلیغات محیطی،سخنرانی ائمه محترم جمعه جماعت شهرستان ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا را آغاز نمایند .

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان افزود :در این جلسه مقرر شد تا پس از هماهنگی با دستگاه های مرتبط از جمله فرودگاه و گمرکات استان از خروج ماهیان دارای ممنوعیت صید ممانعت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز