فرماندار بندرعباس:

فضای شاد و پرتحرکی را برای مسافران نوروزی ایجاد کنیم.

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۸:۱۷:۵۲
کد خبر: ۳۸۳۳۶۰
فضای شاد و پرتحرکی را برای مسافران نوروزی ایجاد کنیم.
جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر میهمانان نوروزی به ریاست احمد پویافر فرماندار در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفاه و جذب مسافران نوروزی در شهرستان بندرعباس افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان  در ایام تعطیلات نوروز باید با ارائه خدمات لازم  و ایجاد امکانات اقامتی، رفاهی و خدماتی و تامین مایحتاج عمومی و ارائه خدمات به مسافران بکوشند .

وی همچنین تاکید کرد: ستاد دایمی تسهیلات خدمات سفر میهمانان نوروزی باید درجهت ایجاد هماهنگی، همدلی و تعامل موثر بین بخشی و فرابخشی و تسهیل سفر و ارتقا کیفی و کمی سطح خدمات و جلوگیری از تضییع حقوق گردشگران و مسافرین و ایجاد آرامش و امنیت، سهولت تردد و افزایش کیفیت اسکان گامهای اساسی بردارد.

احمد پویافر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه ستاد تسهیلات نوروزی، تصریح کرد: شهرداری شرایطی را فراهم کند تا انسجام و نظم شهری بیش از پیش بر شهر حاکم باشد. و همچنین خواستار اختصاص چندین بوستان و پارک برای نصب چادر مسافران نوروزی شد.

رییس ستاد دائمی تسهیلات سفر شهرستان بندرعباس در پایان با تاکید بر آماده سازی کمپ های اسکان مسافر، ، تامین روشنایی پارک ها و آماده سازی سرویس های بهداشتی سطح شهر دانست و گفت: تمام سعی ما بر این است که فضای شاد و پرتحرکی را برای مسافران نوروزی ایجاد کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز