مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس مطرح کرد:

ایجاد تدابیر ویژه ترافیکی در مبادی ورودی شهر پیش از ایام نوروزی

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۰۹:۴۶:۵۸
کد خبر: ۳۸۳۹۶۳
ایجاد تدابیر ویژه ترافیکی در مبادی ورودی شهر پیش از ایام نوروزی
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس گفت: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس در روزهای پایانی سال و بمناسبت فرارسیدن ایام نوروز نصب و نوسازی تجهیزات ترافیکی مورد نیاز سطح شهر را در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، محمدرضا کهوری در این ارتباط اظهار کرد: تجهیزات کنترل ترافیک، رسانه‌هایی هستند که از طریق آنها مهندسین حمل و نقل با رانندگان ارتباط برقرار می‌کنند و در واقع تمامی قوانین مقررات و دستورالعمل‌های عملی و عملیاتی باید از طریق استفاده از این ابزار منتقل شوند که یکی از این ابزارها تابلو‌های ترافیکی و راهنمای مسیر می باشند.

وی افزود: سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس با هدف تلاش برای بهبود عبور و مرور در شهر و به منظور جابجایی ایمن، سریع و راحت مسافران نوروزی و شهروندان، از ابتدای اسفندماه سال جاری اقدام به نصب و نوسازی تجهیزات ترافیکی در مبادی ورودی و مناطق پرترافیک سطح شهر نموده است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: همچنین عملیات اجرایی خط کشی، تابلوگذاری، ایمن سازی و سایر موارد ترافیکی و حمل و نقلی به صورت رسمی آغاز شده است.

کهوری با اشاره به اهمیت تابلوهای راهنمای مسیر در ایام نوروز برای راهنمایی مسافران نوروزی، گفت: در این راستا نظافت و مرمت این تابلوها و علائم ترافیکی سطح شهر ، شست وشوی تابلوهای راهنمای مسیر و خط کشی های محوری و عابرپیاده، ایمن سازی کمپ های گردشگری  ، ایمن سازی مبادی ورودی و خروجی شهر و مسیرهای پرتردد مانند بلوار ساحلی از جمله اقدامات ترافیکی مورد نظر برای فرا رسیدن سال نو است.

وی در ادامه ابراز داشت: تعداد زیادی از تجهیزات ترافیکی معیوب شامل سرعت گیر های پلاستیکی، جدا کننده های پلاستیکی و فلزی، استوانه های پلاستیکی، بشکه ایمنی، گل میخ، تابلو های راهنمایی و رانندگی با تجهیزات نو جایگزین و نصب گردید.

محمدرضا کهوری در پایان بیان نمود: اجرای سرعتکاه آسفالتی در برخی از معابر طبق ابلاغ معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در دستور کار سازمان و مناطق سه گانه شهرداری قرار گرفته است و عملیات اجرایی آن در حال انجام می باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز