مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان خواستار شد:

مردم هرمزگان عملکرد کارگزاری های تامین اجتماعی را ارزیابی کنند

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۰۸:۴۵
کد خبر: ۳۸۴۰۳۳
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از اجرای طرحی به منظور ارزیابی کارگزاری‌های بیمه تامین اجتماعی با لحاظ کردن شاخص رضایت مراجعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "سید فاضل حیدری بلوکی" با اعلام این مطلب که سازمان تامین اجتماعی 18 نوع خدمت متنوع به افراد تحت پوشش خود ارائه می دهد، گفت: بخشی از این خدمات به واسطه برون سپاری به کارگزاری ها صورت می گیرد که در آینده با بررسی فعالیت این مراکز نسبت به ارزیابی موفقیت هر کارگزاری در کسب رضایت مراجعه‌کنندگان اقدام می‌شود.

وی هدف از  فعالیت کارگزاری ها را جلوگیری از بزرگ شدن بدنه اجرایی سازمان و حرکت به سوی چالاکی ، روان سازی امور و فعالیت های جاری و سهولت دسترسی بیمه شدگان و کارفرمایان به خدمات سازمان، ارتقاء رضایتمندی مخاطبین از خدمات  عنوان کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: مراجعه کنندگان به کارگزاری های تامین اجتماعی چنانچه از نحوه خدمات دهی آنها رضایت نداشته باشند، می توانند خدمت مورد نظر را با مراجعه مستقیم به شعبه تامین اجتماعی دریافت نمایند.

حیدری بلوکی از جمعیت ۸۶۸ هزار نفری افراد تحت پوشش این سازمان با ضریب نفوذ ۵۶ درصدی در مجموعه ۱۳شهرستان استان هرمزگان سخن به میان آورد و گفت: تعداد ۱۶ شعبه اصلی و دائم، ۸ شعبه اقماری و ۲ کارگزاری در این استان مشغول خدمت رسانی هستند و پیگیری ها برای اخذ مجوز راه اندازی شعب و کارگزاری های جدید در حال انجام است.

وی ضمن اشاره به فعالیت دو کارگزاری در شهر بندرعباس گفت: کارگزاری شعبه شماره یک بندرعباس واقع در بلوار طالقانی روبروی اسکله حقانی و کارگزاری شعبه شماره دو واقع در جنب پایگاه هوایی قرار دارند.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در پایان از مردم خواست، رضایت و عدم رضایت خود را از خدمات کارگزاری از طریق ارتباط با شماره تماس 33687747 ، تلفن گویای 1420 و سامانه پیام کوتاه1000142761 اعلام نمایند.

یادآور می شود، موضوع برون سپاری خدمات در قالب تاسیس کارگزاری های رسمی پس از تصویب آئین نامه ایجاد کارگزاری ها 10 سال پیش کلید خورد و با الهام از سیاست های عمومی دولت مبنی بر کاهش ورود در عرصه تصدی گری و ارتقاء امر نظارت و بهبود فرآیند ها و سهولت دسترسی به خدمات سازمان بوجود آمده و سازمان تامین اجتماعی با استناد تبصره 1 بند 4 ماده 12 قانون ساختار نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی مکلف به واگذاری فعالیت های خود به موسسات کارگزاری شد.

نظر شما