استاندار هرمزگان در دیدار نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی:

همدلی راز توسعه هرمزگان است

۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۷:۲۴:۱۸
کد خبر: ۳۸۴۹۵۳
همدلی راز توسعه هرمزگان است
استاندار هرمزگان راز توسعه هرمزگان را همدلی دانست و گفت: اگر با یکدیگر همدل و همزبان باشیم می توانیم در مسیر پیشرفت و توسعه بیشتر گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، جاسم جادری در دیدار با منتخبین مردم هرمزگان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب آنان توسط مردم و حضور حماسی مردم در انتخابات هفتم اسفند را تبریک گفت و بیان داشت: مجلس و دولت باید در کنار هم و براساس وظایف و ماموریت های تعریف شده به حل مشکلات مردم بپردازند.

وی ادامه داد: کارهای بزرگی در هرمزگان انجام شده و اقدامات مهم دیگری نیز در حال انجام است اما این بدان معنا نیست که ما در جایگاه مطلوبی قرار داریم و باید برای ساختن و آبادانی هرمزگان در شان مردم شریف و غیور این استان تلاش مضاعف داشته باشیم.

استاندار هرمزگان راز توسعه هرمزگان را همدلی دانست و افزود: اگر با یکدیگر همدل و همزبان باشیم می توانیم در مسیر پیشرفت و توسعه بیشتر گام برداریم.

شایان ذکر است؛ در این دیدار حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر منتخب مردم حوزه انتخابیه شرق هرمزگان و حسین هاشمی تختی و احمد مرادی منتخبین مردم در حوزه انتخابیه بندرعباس حضور داشتند که به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات و اولویت های مجلس آینده پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز