در آستانه نوروز ۹۵ بزرگترین جزیره خلیج فارس زیباسازی شد؛

کاشت ۵۸۰ هزار گل و ۵۰۰ نخل در جزیره قشم

۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۰۸:۳۱:۱۴
کد خبر: ۳۸۴۹۶۵
کاشت ۵۸۰ هزار گل و ۵۰۰ نخل در جزیره قشم
مدیر امور شهری سازمان منطقه آزاد قشم از کاشت580 هزار نشاء گل های زینتی و 500 نفر نخل در نقاط مختلف قشم به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، شریف شریفی نژاد با بیان این مطلب گفت: کاشت 500 نفر نخل در نقاط مختلف جزیره قشم در کنار توسعه فضای سبز با کاشت 580 هزار نشاء گل های تزئینی در آستانه نوروز 95، جلوه ای زیبا به این جزیره داده است.

وی با اشاره به کاشت 200 نفر نخل در مسیر ساحل شرقی شهر قشم و بلوار میدان حافظ تا شهرک سیستان و کمپ ایران زمین، گفت: کاشت 300 نفر نخل در شهرهای درگهان، سوزا و روستای گیاهدان نیز زیبایی خاصی را مقابل دیدگان مسافران نوروزی این جزیره ایجاد کرده است.

به گفته مدیر امور شهری سازمان منطقه آزاد قشم، مسافران هوایی این جزیره پس از خروج از سالن فرودگاه بین المللی قشم با منظره زیبایی از فضای سبز که 41 نفر نخل نیز در آن کاشته شده مواجه خواهند شد.

وی افزود: در 37 هزار متر مربع فضای سبز ایجاد شده از فرودگاه تا مرکز شهر قشم و کمپ پارک ها، گل های کالانکوا، جعفری، اطلسیF1 ، اطلسی ایرانی، کلم زینتی، شمعدانی، همیشه بهار کاشته شده و آبیاری قطره ای آن نیز با11کیلومتر لوله گذاری اصلی و 40 کیلومتر لوله گذاری فرعی انجام می شود.

شریفی نژاد اظهار کرد: برای نخستین بار در قشم درختان نارگیل که ویژه مناطق گرمسیری است و از سرسبزی و زیبایی خاص در طول سال برخوردارهستند نیز در پارک های سطح شهرهای قشم، درگهان و سوزا کاشته شده است

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز