معاون فرماندار رودان در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره ۲۲۰ شهید رودان؛

اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل را ه مبارزه و مقابله با استکبار جهانی است

۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۲۳:۴۴
کد خبر: ۳۸۸۷۹۱
اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل را ه مبارزه و مقابله با استکبار جهانی است
معاون فرماندار رودان گفت: هر کاری که برای شهدا انجام گیرد برای خودمان است و شهدا دین خودشان را با خونشان ادا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در رودان، کورش نیک طبع معاون فرماندار شهرستان رودان در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره 220 شهید شهرستان رودان با اشاره به پاسداری از خون شهدا در شرایط کنونی گفت: مدیران هم در قبال خون گرانبهای آنها مسئولیت سنگینی دارندو در راه تجلی یاد و خاطره این شهدا جلیل القدر از هیچ کوششی فرو گذار نشوند.

کورش نیک طبع خاطر نشان کرد:عنایات شهدا همواره در انقلاب اسلامی مشهود بوده و نمونه بارز آن توافقات با استکبار جهانی است که در نتیجه آن ، آنها با نمایندگان و فرزندان ایران اسلامی پشت میز مذاکره نشستند و امروز نیز وظیفه ما در قبال آنها سنگین است و هر قدمی که برای تجلی نام و یاد شهدا و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برداشته شود امری خیر و دارای اجری فراوان نزد خداوند است.

نیک طبع در ادامه افزود: در سال گذشته نیز شاهد اقدامات بسیار خوبی در راستای حفظ و تکریم خانواده های شهدا بودیم و اکنون در سالی که مزین است به نام اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل ، راه مبارزه و مقابله با استکبار جهانی با پیروی از رهنمود مقام معظم رهبری محقق خواهد شد.

وی ادامه داد : پیروزی انقلاب اسلامی ، مقابله با ترورهای جوانان انقلابی ، استقامت در هشت سال دفاع مقدس و کارهایی که در حوزه های سازندگی و فرهنگی جمهوری اسلامی صورت گرفت همگی در راستای مقاومت جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: همه باید در بحث اقتصاد مقاومتی در عمل به 12 بند فرموده مقام معظم رهبری را عمل کنند.

معاون فرماندار رودان تاکید کرد: 6 بند از فرمایشات معظم له از وظایف مردم و 6 بند دیگر از وظایف مسئولین است که بطور دقیق مورد عمل واقع شود.

وی افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی به طور مستمر جلسات تخصصی با تبیین برنامه های موثر در شهرستان انجام خواهد گرفت.

کورش نیک طبع ضمن تقدیر از عملکرد دستگاههای اجرایی در برگزاری یادوارها و مراسمات بزرگداشت مقام شهدا در سال گذشته خواستار حضور پر رنگ آنها در برگزاری دومین یادواره 220 شهید شهرستان رودان در روز یکشنبه 22فروردین شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز