مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس:

خواستگاه تجلی و پیشرفت کشور درگرو تکریم معلمان است

۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۴۲:۳۰
کد خبر: ۳۸۸۸۰۹
خواستگاه تجلی و پیشرفت کشور درگرو تکریم معلمان است
مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس با اشاره به نزدیکی هفته معلم گفت: تکریم مقام و جایگاه معلم سرمنشأ تحول در هر جامعه‌ای است و معلم نقش بسزایی در تربیت انسان‌ها خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد قویدل در اولین جلسه شورای معاونین در سال 95 به بزرگداشت هفته معلم اشاره کرد و اظهار داشت: تکریم جایگاه معلم به‌عنوان نقشی که در تربیت انسان‌ها دارد باید در سراسر جامعه به‌عنوان یک فرهنگ وارد شود و نباید محدود به یک هفته خاص باشد.

وی به برگزاری جشن هفته معلم در هفته دوم اردیبهشت‌ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: جامعه فرهنگی باید از طرف آحاد جامعه تکریم و احترام شوند، چراکه نقش تعلیم و تربیت نسل‌های آینده جامعه را این قشر فرهیخته به عهده‌دارند و این وظیفه سنگینی است که باید ارج نهاده شود.

به بیان قویدل پیشرفت علمی امروز کشور مرهون زحمت و تلاش معلمین است و معلمین در پیشبرد علم و معنویت در جامعه نقش اساسی دارند و این معلمین هستند که در سخت‌ترین شرایط اقتصادی بهترین وموثرترین نتایج را برای پیشرفت کشور ارائه می‌نمایند.

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک بندرعباس تصریح کرد: گرامیداشت و پاسداشت مقام و منزلت معلم نیست بلکه گرامیداشت علم و دانش و معرفت است که وظیفه تک‌تک آحاد جامعه به‌ویژه ما مسئولین می‌باشد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز