تئاتر اندیشه ها را بارور می کند

۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۰۹:۵۳:۳۵
کد خبر: ۳۸۸۸۱۹
تئاتر اندیشه ها را بارور می کند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان : تئاتر راهی مؤثر در بارور شدن اندیشه های جامعه است .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا درویش نژاد در جلسه مشترک با فعالان نمایش استان در جهت برگزاری جشن تئاتر هرمزگان گفت: هنر نمایش بیشترین مخاطب و گستردگی را در بین مردم جامعه دارد و دلیل آن جامعیت و وسعت محتوایی هنر نمایش است.

وی ضمن تأکید بر برنامه ریزی اصولی و مناسب جهت برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر هرمزگان افزود : این روز از اهمیت خاصی برخوردار است و در حقیقت روز معرفی تئاتر به مردم است به همین دلیل باید برنامه های تدارک دیده شده از سطح کیفی مناسب و در خور شأن برخوردار باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از فعالان و زحمت کشان عرصه تئاتر هرمزگان تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت : یکی از وظایف اصلی متولیان به ویژه انجمن نمایش در این روز ، تکریم پیشکسوتان تئاتر ، تجلیل از فعالان ، تقدیر از مقام آورندگان و تأثیر گذاران این حوزه می باشد.

درویش نژاد با وسعت تأثیرگذاری هنر تئاتر اشاره کرد و افزود : تئاتر توانسته است به شایستگی گستره عظیمی در میان توده ها و نخبگان به خود اختصاص دهد و این جایگاه مرهون تلاش فعالان و نخبگان این حوزه است.

وی به مشکلات و معضلات زیر ساختی نمایش در استان اشاره کرد و گفت : طی سال گذشته با همکاری شهرداری های مختلف تفاهم نامه ساخت ٢٤ پلاتو نمایش در سراسر استان منعقد شد که تعدادی از آن ها آماده بهره برداری و مابقی نیز در حال ساخت است و امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده بسیاری از مشکلات هنر تئاتر طی امسال مرتفع شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از حضور گروه های مختلف نمایش استان در جشنواره ها و رویدادهای بزرگ تئاتر کشور تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت : در سال گذشته چهار نمایش از استان به بخش های مختلف جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه یافت و علاوه بر آن حضور گروه های استان در سایر جشنواره های کشور نیز بسیار چشمگیر بود.

نظر شما