مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان؛

برگزاری هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه هرمزگان در نیمه دوم اردیبهشت ماه

۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۷:۵۸:۲۸
کد خبر: ۳۸۹۱۵۳
برگزاری هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه هرمزگان در نیمه دوم اردیبهشت ماه
مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان خبر داد: هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه هرمزگان نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، ماشاءالله قاسمی در چهارمین جلسه هماهنگی جشنواره هجده هم خیرین مدرسه ساز با اعلام این مطلب افزود: قبل از برگزاری جشنواره استانی با همکاری ادارات آموزش و پرورش ، در شهرستانهای استان ، جشنواره های شهرستانی هم برگزار خواهد شد .

وی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری جشنواره تکریم خیرین و حفظ شأن و منزلت انسانهایی است که از مال خویش در جهت توسعه علم و عدالت آموزشی هزینه می کنند .

مدیر کل نوسازی مدارس هرمزگان افزود: جشنواره هفده هم با حضور استاندار ، مدیران استانی ، رئیس جامعه خیرین ، و معاونت سازمان نوسازی مدارس کشور و حضور خیل خیرین مدرسه ساز به نحو شایسته برگزار شد ،  و امیدواریم که جشنواره هجده هم نیز با شکوه و عظمت برگزار گردد .

ماشاءالله قاسمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته جهت برگزاری جشنواره یاد آورشد: توسعه مجمع خیرین در شهرستانهای استان، تشکیل مجمع خیرین بانوان استان و هدایت منابع و کمکهای خیری به سمت باسازی مدارس تخریبی از جمله اقداماتی است که انجام شده و درحال انجام است .

مدیر کل نوسازی مدارس هرمزگان با اشاره به اینکه بیش از 70هزار دانش آموزهرمزگانی در مدارس نا ایمن مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: این وضعیت مطلوب دانش آموزان هرمزگانی نیست و امیدواریم خیرین مدرسه ساز در جهت محو مدارس تخریبی و ناایمن نوسازی مدارس و آموزش و پرورش را یاری کنند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز