فرماندار بندرعباس:

استحکام اعتقادی نسل آینده در اهمیت دادن به آموزش‌وپرورش است

۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۱:۱۲:۵۹
کد خبر: ۳۸۹۷۱۶
استحکام اعتقادی نسل آینده در اهمیت دادن به آموزش‌وپرورش است
فرماندار بندرعباس در جلسه شورای آموزش‌وپرورش بندرعباس گفت: توجه بیشتر به ظرفیت آموزش‌وپرورش در مقوله تربیت دینی می‌تواند اساس اعتقادی نسل آینده کشور را استحکام ببخشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، احمد پویا فر با اشاره به اینکه اهداف غایی تمامی فعالیت‌ها باید منجر به گسترش اخلاق و افزایش ایمان در افراد جامعه باشد، اظهار داشت: در کشور اسلامی باید همه فعالیت‌ها و امورات جامعه در راستای انسان‌سازی و تربیت اسلامی و دینی افراد جامعه صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: اعتقاد رکن اساسی و گام نخست در ایمان و دین‌داری افراد می‌باشد که خواستگاه به فعلیت رسیدن آن در آموزش‌وپرورش است.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش شهرستان بندرعباس نماز را مؤلفه‌های اصلی در تکامل انسان دانست و خاطرنشان کرد: توجه بیشتر به جایگاه و ظرفیت‌های آموزش‌وپرورش در تربیت دینی فرزندان و اهمیت دوچندان نماز در مدارس، می‌تواند بنیه اعتقادی نسل آینده را تقویت و استحکام ببخشد.

پویا فر به گرامیداشت هفته معلم اشاره کرد وبیان داشت: گرامیداشت جایگاه و شأن معلم نباید به یک هفته و یا یک روز خاص محدود شود بلکه حفظ این شأن و حرمت باید در همه لحظات و امورات یک جامعه جاری و ساری باشد.

فرماندار بندرعباس از برنامه‌ریزی‌های متعدد در راستای تجلیل از فرهنگیان و جشن هفته معلم خبر داد و گفت: معلمان نمونه شهرستان بندرعباس در حوزه‌های آموزشی و پرورشی که بر اساس شیوه‌نامه انتخاب معلم، توانستند بیشترین امتیاز رابدست آوردند، تجلیل خواهند شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز