برگزاری پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان هرمزگان

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۷:۳۹:۰۹
کد خبر: ۳۹۰۰۳۸
برگزاری پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سبز در استان هرمزگان
این جشنواره بین المللی در شهرستان قشم و بندرعباس ،جزیره هرمزو لاوان با هدف فرهنگ ¬سازی و ارتقاء آگاهی مردم و مسئولین در حوزه حفظ و توسعه محیط زیست برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان بابیان اینکه: جشنواره بین المللی فیلم سبز اتفاق خوبی در فرهنگ و حفظ محیط زیست کشور است و همه تلاش ما برای برگزاری شایسته آن است و امید که مردم استان با حضور در این جشنواره در به ثمر رساندن این رویداد فرهنگی ارزشمند همراه جشنواره باشند.

وی افزود: جشنواره مذکوربا هدف فرهنگ ­سازی و ارتقاء آگاهی مردم و مسئولین در حوزه حفظ و توسعه محیط زیست، ایجاد زمینه ارتباط هنرمندان و مردم با موضوع حفظ محیط زیست و ترویج و ارتقاء سطح کیفی محصولات فرهنگی هنری و سینمایی در حوزه محیط زیست برگزار می گردد.

وفادار  شناسایی بهترین آثار سینمایی و سمعی بصری مرتبط با حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی در سطح ملی و بین المللی، و نمایش عمومی آنها به منظور ارتقاء آگاهی عمومی و فرهنگسازی در این زمینه را می توان از اهداف این جشنواره دانست.

درادامه داود مرزی زاده مسئول اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست هرمزگان بابیان اینکه : این جشنواره با اهداف پیشبرد آرمان های محیط زیست و ارتقای دانش عمومی در زمینه مسائل زیست محیطی کشور در محورهای توسعه پایدار، اقتصاد و محیط زیست، آموزش مسائل زیست محیطی و جلب مشارکت های مردمی، محیط زیست و بهداشت محیط شهری، آلودگی (هوا، صدا، منابع آب، منابع خاک) تنوع زیستی، مسائل جهانی محیط زیست از جمله تغییرات آب و هوا و لایه ازون برگزار می شود.

دراستان هرمزگان جشنواره مذکور ازتاریخ 24لغایت 31 اردیبهشت 95 در مکان های ذیل برگزار می گردد :

شهرستان بندرعباس درکانون پرورش فکری، شهرک مروارید، شرکت نفت بندرعباس (نقد و بررسی و کارگاه مستند سازی با حضور اساتید)

جزیره لاوان (نقد و بررسی و کارگاه مستند سازی با حضور اساتید)

جزیره هرمز(نقد و بررسی و کارگاه مستند سازی با حضور اساتید)

شهرستان قشم(نقد و بررسی و کارگاه مستند سازی با حضور اساتید)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز