معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان:

پژوهش و تحقیق باید در خدمت تعلیم و تربیت باشد

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۸:۱۷:۱۴
کد خبر: ۳۹۰۰۴۶
پژوهش و تحقیق باید در خدمت تعلیم و تربیت باشد
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان با بیان اینکه پژوهش و تحقیق باید در خدمت تعلیم و تربیت باشد، بر نقش و اهمیت جشنواره جابرن حیان در نظام آموزشی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مرتضی عباس نسب درحاشیه برگزاری ششمین دوره جشنواره جابربن حیان میناب افزود: جشنواره جابربن حیان با هدف آشنایی دانش آموزان با موضوعات مطرح شده در کتاب های درسی و نیز هدایت آنها به سمت تحقیق و پژوهش برای تعمیق یادگیری در دوره ابتدایی برگزار می شود.

عباس نسب عنوان کرد:پروژه های علمی به علت ماهیت هیجانی و اکتشافی که دارند میل به یادگیری را در دانش آموزان تقویت می کنند و راه و روش یادگیری را نیز به او می آموزند.

وی خاطرنشان کرد:تحقیق و پژوهش می توانند به عنوان ابزاری  قوی جهت رشد و بالندگی در خدمت تعلیم و تربیت فرزندان ما به معنای واقعی باشند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان میناب نیز ضمن تقدیر و تشکر از دست اندر کاران تعلیم وتربیت بخصوص حوزه معاون آموزش ابتدایی گفت:با توجه به سخنان مقام معظم رهبری فضای علمی کشورمان باید فضای تولید و ترویج علم و پژوهش و پروش استعدادها و محققان و عالمان باشد.

اسلامی اظهار کرد:با توجه به اینکه در سال اقدام وعمل هستیم بتوانیم با اعمال درست و برنامه ریزی صحیح گامی بزرگ جهت آبادانی و پیشرفت جامعه برداریم.

وی همچنین به گزارشی اجمالی از روند کارها و اقدامات انجام شده پرداخته و خاطر نشان کرد: بالغ بر 95  درصد مدارس و افزون بر یک هزار طرح از دانش آموز پایه اول تا ششم ابتدایی در سطح آموزشگاهی نیز در این جشنواره شرکت کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز