مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میناب؛

هر اقدامی در حمایت از تولید داخل لبیک گفتن به سخنان مقام معظم رهبری است

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۸:۵۲:۴۳
کد خبر: ۳۹۰۰۷۲
هر اقدامی در حمایت از تولید داخل لبیک گفتن به سخنان مقام معظم رهبری است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میناب با اشاره به حمایت از تولید داخل و ظرفیت ها در هر زمینه فعالیت در راستای تحقق شعار سال را مدنظر قرار داد و گفت: هر اقدامی در حمایت از تولید داخل لبیک گفتن به سخنان مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حجت الاسلام محمود عظمتی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میناب در مراسم آئین افتتاح حوزه و معارفه فرمانده حوزه مقاومت شهید رحیمی پشته علی آباد میناب ضمن بیان اهمیت ماه رجب از دیدگاه ائمه معصومین و صواب روزه گرفتن در این ماه در بین بسیجیان گفت: ماه رجب ماه انسان سازی و آماده شدن اسنان برای قرار گرفتن در مسیر تکامل است.

وی اظهار داشت: ماه رجب ماه آماده شدن بنده برای عبودیت و بندگی در ماه رمضان و برای سیر تکاملی و رفع بسیاری از چالش ها و دام های فرهنگی در جامعه می باشد.

عظمتی بیان کرد: درک کردن فرد از ماه رجب،شعبان و رمضان زمینه برای رفع آسیب های اجتماعی و فرهنگی های مبتذل با اهداف غربی در جامعه را ممکن می سازد و فرد را در مسیر بندگی قرار می دهد.

این مقام مسئول همچنین تحقق شعار سال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری را مدنظر قرار داد و گفت: تکیه بر توانمندی و قدرت درونی کشور زمینه را برای تحقق شعار سال فراهم می سازد .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میناب تصریح کرد: بسیاری از پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی در زمینه های اقتصادی ،اجتماعی ،پزشکی و فناوری ،هسته ای ،علم نانو ،عمرانی مدیون اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان و ظرفیت درونی کشور است.

عظمتی گفت: همان گونه که جوانان برومند ایران اسلامی 8 سل دفاع مقدس را با وجود تحریم های زیاد اداره کردند در تحقق شعار سال با بهره گیری از توان و ظرفیت داخلی کشور زمینه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی فراهم خواهند ساخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میناب با اشاره به حمایت از تولید داخل و ظرفیت ها در هر زمینه فعالیت در راستای تحقق شعار سال را مدنظر قرار داد و گفت: هر اقدامی در حمایت از تولید داخل لبیک گفتن به سخان مقام معظم رهبری است.

نظر شما