جهانبخش مطرح کرد:

استقبال سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس از طرح‌های نو و قابل اجرا

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۰:۰۰:۵۳
کد خبر: ۳۹۰۱۲۹
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: این سازمان از طرح‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی استقبال می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد مهدی جهانبخش در این ارتباط اظهار کرد: این سازمان از پیشنهادهای سازنده و ایده‌های جذاب در زمینه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی که قابلیت اجرایی دارند، استقبال می‌کند.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی فرصت مناسبی است تا سازمان، تعامل مناسب با انجمن‌ها و هیئت‌های مختلف هنری و ورزشی را در انتقال تجربه‌ها و برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌های فاخر فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی داشته باشد.

جهانبخش خاطرنشان کرد: با توجه به این شرایط و توانمندی هنرمندان بومی، بندرعباس قابلیت تبدیل شدن به پایتخت هنری را در ارائه برنامه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی با قابلیت اجرا در سطح کشور را دارد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس ادامه داد: در شهر بندرعباس قابلیت‌ها و توانمندی‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی وجود دارد که باید با بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها و ایجاد فرصت‌های مناسب و انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری متناسب با هر شاخه، به مرور شاهد برداشته شدن گام‌های بلندی در کشور و عرصه‌های بین‌المللی باشیم و این سازمان به عنوان یکی از متولیان اصلی امور فرهنگی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی در شهر از ارائه پیشنهادهای سازنده و قابل اجرا حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: باید زیرساخت‌ها و بسترسازی مناسب فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی به صورت جدی در سال جاری که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین است، مد نظر قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز