مشارکت ۱۴میلیاردی مردم شهرستان میناب برای کمک به محرومین در سال ۹۴

۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۰:۱۱:۳۳
کد خبر: ۳۹۰۱۳۷
مشارکت ۱۴میلیاردی مردم شهرستان میناب برای کمک به محرومین در سال ۹۴
مردم نوع دوست شهرستان میناب در قالب صدقات و زکات درسال 94 بیش از14 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمود جاودان مدیر کمیته امداد شهرستان میناب گفت :  از این میزان هشت میلیارد ریال صدقات و شش میلیارد و 500 میلیون ریال زکات بوده که میناب در بین شهرستان های هرمزگان رتبه اول بدست آورده است .

وی ادامه داد : این کمک ها صرف امور مددجویان زیر پوشش از جمله بیش از 500 مورد کمک هزینه ازدواج ، احداث 162 مسکن و 42 مورد تعمیر مسکن و همچنین بیش از 450 فقره وام خود اشتغالی و بیش از 700 مورد وام ضروری شده است .

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میناب یاد آورشد : هم اکنون یک هزار و 700 نفر دانش آموز ، دانشجو و طلاب در حال تحصیل از کمک های حمایتی کمیته امداد استفاده می کنند و از سوی دیگر یک هزار و 600 نفر یتیم تحت پوشش حمایتی این نهاد می باشند و بیش از دو هزار نفر حامی هم همیار کمیته امداد شده اند .

جاودان رویکرد اصلی کمیته امداد توانمند سازی مددجویان تحت پوشش عنوان کرد و خاطر نشان کرد : این مدیریت با سه اداره در توکهور و شهر میناب و دهستان حکمی به بیش از 10 هزار خانوار کمک های حمایتی ارائه می کند که نیمی از این جمعیت زیر پوشش بخاطر فوت سرپرست می باشند.

گفتنی است شهرستان میناب درشرق هرمزگان واقع شده که شامل 4 شهر به نام های (میناب- تیرور-هشتبندی-سندرک) و با جمعیت  705235 نفر پر جمعیت ترین شهرستان استان هرمزگان بعد از بندرعباس است .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز