فرماندار بندرعباس :

همه دستگاهها و نهادهای تحت حاکمیت نظام باید در راستای اقتصاد مقاومتی همسو حرکت نمایند

۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۰۸:۰۹:۳۴
کد خبر: ۳۹۲۰۶۵
همه دستگاهها و نهادهای تحت حاکمیت نظام باید در راستای اقتصاد مقاومتی همسو حرکت نمایند
دستگاههای اجرایی در سال اقتصاد و مقاومتی ، اقدام عمل باید همه ی موضوعات را تحت شعاع قرار دهند .

به گزارش خبرگزاری برنا در بندرعباس، احمد پویافر فرماندار بندرعباس در اولین جلسه شورای اداری اظهار داشت: با توجه به مزین شدن سال جاری به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی پنج رویکرد مهم در شعار امسال نهفته است و مدیران دستگاهها باید همه ی موضوعات را پیگیری قرار دهند .

فرماندار بندرعباس ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سلامتی برای تمامی مسئولین از زحمات آنان در ستاد تسهیلات مهمانان نوروزی تشکر کرد و گفت : دستگاههای اجرایی شهرستان نقش موثر در ایام نوروز داشتند چرا که با همکاری همه ادارات و مسئولین توانستیم میزبانی خوبی از مهمانانی که وارد استان در ایام نوروز شده اند را داشتیم .

نماینده عالی دولت در شهرستان اذعان داشت : باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در جهت افزایش تولید و اقتصاد مقاومتی تلاش بیشتری از سوی مسئولان انجام شود.

پویافرخاطرنشان کرد : همه دستگاهها و نهادهای تحت حاکمیت نظام باید در راستای اقتصاد مقاومتی همسو حرکت نمایند .

وی تصریح کرد: افزایش جمعیت روستایی و جلوگیری از مهاجرت آنان به شهر باید در دستور کار دستگاههای مرتبط قرار گیرد که مسئولان با ایجاد بسترهای مناسب زمینه را برای افزایش جمعیت فراهم نمایند زیرا این مهم نقش مؤثری در تقویت بسیاری از حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارد.

احمد پویافر در ادامه اشاره به سنددار کردن خانه های روستایی داشت و افزود : دستگاههای ذی ربط مردم را در این خصوص ترغیب وتشویق کنند ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص تهیه و اجرای سریع و با کیفیت پروژه‌های عمرانی در روستاهای شهرستان و تدوام اجرای طرح‌های هادی و بهسازی مسکن روستایی در توسعه پایدار روستاها اقدام نماید .

این مقام مسئول در پایان گفت : تلاش دولت تدبیر و امید بر این است که زیرساخت‌های لازم برای زندگی در روستاها فراهم شود و این امر باعث پایداری جمعیت در این مناطق می‌شود.

 

نظر شما