آمادگی جزیره کیش برای برگزاری رقابت های فوتبال ساحلی در سطوح مختلف

۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۰۹:۳۲:۳۳
کد خبر: ۳۹۲۰۸۱
آمادگی جزیره کیش برای برگزاری رقابت های فوتبال ساحلی در سطوح مختلف
مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت : کیش با میزبانی شایسته در تورجهانی والیبال ساحلی توانمندی ها و ظرفیت های خود را به خوبی به نمایش گذاشت .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رئیس رقابت های جهانی فوتبال ساحلی برای بازدید از امکانات و ظرفیت های ورزش کیش و فراهم ساختن زمینه های لازم جهت برگزاری رقابت های بین المللی فوتبال ساحلی و همچنین توسعه همکاری های ورزشی به این جزیره سفر کرده است با مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، معاون ورزش و آموزش شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش دیدار و گفت وگو کرد.

مشاور مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش با استقبال از 'پونست 'به زیر ساخت های خوب جزیره کیش برای میزبانی از رقابت های رشته های مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت : کیش با میزبانی شایسته در تور جهانی والیبال ساحلی توانمندی های خوب خود را به نمایش گذاشت.

قدرت ابراهیمی با بیان اینکه مسئولان فدراسیون جهانی والیبال ساحلی از میزبانی ایران رضایت کامل داشتند؛ افزود: این تجربه نشان داد جزیره کیش دارای زیر ساخت های لازم برای برگزاری رقابت های ورزشی است.

وی از آمادگی جزیره کیش به لحاط زیر ساختی و فضای عمومی برای برگزاری رقابت های فوتبال ساحلی در سطوح مختلف باشگاهی ، چند جانبه و بین المللی خبر داد.

ابراهیمی از پونست خواست با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود در بازدیدهای انجام شده ، پیشنهادهای خود را در مورد نوع رقابت هایی که می تواند در کیش برگزار شود را مطرح کند تا پس از بررسی های لازم با حضور مدیرعامل منطقه آزاد کیش و رئیس فدراسیون فوتبال نتیجه نهایی اعلام شود.

رئیس رقابت های جهانی فوتبال ساحلی نیز در این دیدارجذب گردشگر برای کیش از طریق برگزاری رقابتهای بین المللی و توسعه همکاری با مسئولان ورزش ایران در رشته فوتبال را هدف سفر خود عنوان کرد وگفت: ایران در این فوتبال ساحلی عملکرد خوبی داشته است.

جوزف پونست اظهار داشت : میزبانی ایران برای برگزاری رقابت های فوتبال ساحلی برای ما افتخار است

وی گفت : از ظرفیت های کیش مطالب زیادی شنیده بودم٫ همچنین تصاویر این جزیره زیبا را در اینترنت دیده ام ، با توجه به ظرفیت های خوب این منطقه علاقمندم تا همکاری خوبی با مسئولان جزیره برای برگزاری رقابت های بین المللی فوتبال ساحلی و در راستای جذب گردشگر ورزشی داشته باشم .

پونست با ابراز رضایت از امکانات موجود در کیش گفت: به نظر می رسد نیازاست زمین ساحلی موجود برای برگزاری رقابت های بین المللی فوتبال توسعه پیدا کند. سایر امکانات موجود خوب است.

پونست تصریح کرد : تیم های خوبی همچون برزیل و روسیه در فوتبال ساحلی مطرح هستند که می توان با برگزاری رقابت های بین المللی آنها را به ایران دعوت کرد.

 رئیس رقابت های جهانی فوتبال ساحلی به مسئولان حاضر در جلسه پیشنهاد داد تا رقابت های چند جانبه بین المللی ، باشگاه های جهان و مقدماتی جام جهانی در کیش برگزار شود.

وی اظهارداشت : سازمان جهانی فوتبال ساحلی در سالهای گذشته تفاهم نامه ای با شبکه های تلویزیونی جهانی امضا کرده است و می تواند علاوه بر پخش مستقیم رقابت هایی که در کیش برگزار می شود این جزیره و ظرفیت های آن را به منظور جذب گردشگر بیشتر معرفی کند.

پونست به اعلام آمادگی فدراسیون جهانی برای برگزاری رقابت های مختلف در جزیره کیش اشاره کرد و گفت : این برای ما افتخار است که ایران به عنوان یکی از قدرتهای مطرح در فوتبال ساحلی در آسیا و جهان میزبان رقابت های فوتبال ساحلی باشد.

وی ماه های آذر ، بهمن ، اسفند و فروردین را برای برگزاری رقابت های فوتبال ساحلی در جزیره کیش مناسب ترین زمان دانست و گفت : پیشنهادات مسئولان منطقه را به فیفا ارائه خواهم کرد.

پونست در پایان از مسئولان منطقه آزاد کیش برای سفر به بارسلونا دعوت کرد.

کیش تجربه خوبی در زمینه میزبانی از اردوها و رقابت های آسیایی و جهانی دارد

معاون ورزش و آموزش شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش نیز به قابلیت های کیش در زمینه هتلینگ ، حمل و نقل ، ساحل خوب و آب و هوای مناسب به ویزه در نیمه دوم سال اشاره کرد و گفت : کیش تجربه خوبی در زمینه میزبانی از اردوها ، رقابت های آسیایی و جهانی دارد و به طور قطع در رقابت های فوتبال ساحلی نیز میزبان خوبی خواهد بود.

حسین جلالی با تاکید بر ظرفیت های بالای عمرانی در جزیره کیش گفت : در صورت نیاز به تغییر و توسعه زمین برای برگزاری رقابت های فوتبال ساحلی اینکار به سرعت و طی دو سه ماه انجام می گیرد .

وی افزود : زمان و سطح برگزاری رقابت های فوتبال ساحلی باید در تقویم برنامه های کیش گنجانده شود تا بتوان بر اساس آن برنامه ریزی های لازم را انجام داد.

معاون ورزش و آموزش کیش به ماسه و ساحل منحصربفرد جزیره کیش اشاره کرد و گفت : در آزمایش های انجام شده در کانادا و آمریکا کیفیت و استاندارد ماسه کیش صد درصدی اعلام شد.

جوزف پونست و پریا شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی که عصر روز سه شنبه به جزیره کیش سفر کرده اند امروز نیز از نوار ساحلی کیش ، امکانات هتلینگ جزیره بازدید و با مسئولان منطقه نیز دیدار خواهند داشت .

در این دیدار محمود پازوکی رئیس هیات فوتبال کیش و اکبر پور داور بین المللی فیفا نیز حضور داشتند و مباحثی را مطرح کردند.

در پایان این دیدار پونست کتاب تصویری از رقابت های برگزارشده فوتبال ساحلی در کشورهای مختلف و یک توپ فوتبال به مسئولان منطقه ازاد کیش اهدا کرد.

مسئولان منطقه نیز به رسم یادبود هدیه ای به وی اهدا کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز